Gå til innhold

jugde meg til tidlig ultralyd...det skulle jeg ikke ha gjort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sa jeg hadde hatt en blødning bare for å komme på ul for å se hva man kan se i uke 7.håpet å se hjertet iallefall.

 

de fant ingenting... ikke hjerte ikke foster..ingenting... så nå må jeg gå i en uke p vente på svar om det faktisk er noe der inne... håper at det bare var for tidlig. men de sa jeg ogdå kunne ha mistet, men jeg har jo ikke blødd, men det kunne jeg ikke si...

 

huff... denne uken blir lang

 

 

ikke jug dere på ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du- jeg hadde gjort det samme! Jeg var på UL på fredag(privat). Vet at jeg ikke hadde fått det av legen, så da får jeg heller betale for det.. Men synes det er så feil at man skal vente med UL til uke 17-19. Dersom jeg hadde hatt time hos legen min, og jeg hadde fått beskjed om at jeg hadde fått UL dersom jeg hadde hatt blødninger, så hadde jeg sagt at jeg hadde hatt det!

 

Snakket om dette med GY som jeg var til på fredag, han sa dette var regler som hang igjen etter Bondevik-regjeringen.. Håper denne regjeringen kan få en slutt på dette tullet! Vi gravide har 1 million spørsmål i begynnelsen av svangerskapet, og vi får for dårlig oppfølgning!

 

Jeg håper inderlig at du får vite ved neste UL at din lille spire har det bra, og at alt er som det skal:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan godt hende at alt er i orden :-) kan jo berre vere kommt kortare enn du trudde... det skjedde meg ein gong. trudde eg var 6 veker på veg, men viste ingenting på ul, kom tilbake etter 2 veker og då var det ein liten sak der med hjerte som slo :-) fekk beskjed om at eg då var 6 veker på veg og ikkje 8 som eg trudde, må ha hatt veldig sein eggløysing eller noko... kryssar fingrane for at det er det same med deg :-) du har jo hatt ein positiv graviditetstest, og du har jo ikkje blødd, så det må jo vere ein plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...