Gå til innhold

Har en liten gutt inni magen min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere:)

På torsdag fikk vi brev fra Ullevaal med skriftlig svar på DNA-analysen og at vi venter et kromosomfriskt barn:) Jeg tok jo morkakeprøve 1.sep. siden jeg har en arvelig syndrom som det var 50 % sjanse for å føre videre, og fikk beskjed tre dager etter om at lille fosteret ikke hadde arva dette!!!:):):):)LYKKE!!!!

Og i brevet vi altså fikk nå på torsdag, stod det samtidig at: Fosteret er en gutt:):):)

Hurra, så moro! Dette er jo 100% sikkert også, så nå kan vi forberede oss allerede fra nå:) Tenk, en liten guttetass som er inni magen min:)

Er 14-+6 idag:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!!!! Så morro at alt stå bra til.-----finnes ikke større lykke enn å vite at alt går bra og at barnet er friskt. Ekstra gøy kanskje å vite hvilket kjønn det er ;-)

Håper alt står bra til på UL vår om 14dager også..har hørt en sunn og god hjertelyd på lille nurket allerede.... og det var også meget betryggende.

Lykke til videre:-)

Skrevet

ååå, så gode nyheter!! det må jo være så mye lettere å nyte svangerskapet nå som du vet at alt er i orden! :)

gøy å vite kjønnet så tidlig også da! jeg er snart 18 uker, og har også fått vite at vi venter en gutt. :) har ei jente på 8 år fra før, så ekstra moro med en liten guttetass. :)

ønsker deg masse lykke til fremover! nå er det bare å kose seg med den voksende magen! :):)

Skrevet

Så fantastisk!!!GRATULERER!!!

Masse lykke til videre,nyt tiden ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...