Gå til innhold

Huff...Vi venter på noen fra Manila...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal ta fly i morgen etter planen, og vi skal hente de i morgen kveld.

80 % av byen er oversvømmet med vann, så det ser vanskelig ut med flyavganger nå.

Hadde jeg vært der, så tror jeg at jeg hadde vært ganske så desperat etter å ha kommet meg vekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyplassen er åpnet, det går sikkert bra så lenge de beregner god tid på å komme seg til flyplassen :) Manila er stort og vannet er på vei tilbake, dessuten er det de alle aller verste scenene du ser på TV - forhåpentligvis og sannsynligvis er de du kjenner trygge.

Lykke til!

Hilsen norsk i Manila (med to barn som etter planen skal på skolen i morgen som vanlig)

Skrevet

Å - det var godt å høre ar flyplassen var åpnet.

Jeg har sittet i hele dag og sett på fæle bilder. Redd for å se noen jeg kjenner. Men det er vel ikke lett å komme seg til flyplassen?

Tenk at jeg skulle få så viktig informasjon her...takk skal du ha.

Tenker det er mye vått tøy i koffertene.

Skrevet

Det spørs veldig hvor i Manila de kommer fra... det går nok bra! Det er mange grusomme scener på TV, dessverre er det mange som ikke har hatt noe sted de kan søke ly og mange som bor i utrygge hus. Det er de det har gått verst utover. Har de du kjenner oppholdt seg innendørs og på et hotel med flere etasjer for eksempel er sikkert både de og baggasjen i godt behold. Vi bor i hus og det har gått helt fint, men har holdt oss inne. Hvis du er veldig bekymret kan du kanskje prøve å ringe dem? Telefonlinjene fungerer mer eller mindre igjen.

Skrevet

Vi snakket med de i går, men det var før det verste regnet. Har ikke fått tak i de i dag. Vi får prøve igjen litt senere.

Ja huff, det er de fattige som sånt går mest utover, de som har dårlige hus.

Tusen takk for svar, jeg ble litt roligere. Media er jo dyktige på å fange opp de verste situasjonene.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...