Gå til innhold

Har brutt en uskreven lov....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilbrakt natten med min eks's bestevenn. :( Og det værste er at jeg ikke angrer heller.

Jeg var sammen med eksen i 8 år, og det har vært slutt i 2. Vi er/ var veldig gode venner, men nå har han fått ny dame og da ble det på en måte en naturlig slutt på den fortrolige delen av vennskapet. Jeg har jo kjent denne kompisen siden jeg kom sammen med eksen, og han er en utrulig fin fyr. Vi har ikke snakket så masse på tomannshånd, men i helga ble jeg invitert på vennemiddag og vin. Og jeg overnattet..............

Virket i grunn som det var naturlig for begge og jeg tror ikke han mente noe mer med det, men det er jo likevel litt rart. Dessuten er jo jeg som mange kvinnfolk, og spinner videre på dette i hodet. Pokker og altså!

Har vel ikke noe anna grunn til å skrive her, enn at jeg trenger å samle tanker. Jeg vet det er fy-fy, men skjedd er skjedd. Skal låse meg inne heretter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er så lenge siden det ble slutt og han har ny dame har jeg bare en kommentar:

har man lyst har man lov!!!

Skrevet

Mye mulig at jeg er dum, men jeg skjønner egentlig ikke problemet ditt.

Skrevet

eksen har jo ny dame, og det er jo en stund siden det ble slutt. Så syntes ikke du har gjort noe"galt" helt enig med henne over, Har du lyst har du lov;O)

Skrevet

Enig med anonym over.. Har man lyst, har man lov.. Er jo en god stund siden.

I tillegg, om dette er en ONS, så trenger ingen å vite noe.. :) Blir det mer seriøst senere, så bør dere kanskje fortelle xn det, iogmed at de er så gode venner.. Men xn din er jo tydeligvis over deg, og dere har vært venner, så er vel ikke noe problemer der, men er bedre om han får vite det av dere da.. :)

Skrevet

Problemet er vel helst at han er "forbudt" for meg. Det sies jo at en ikke skal drive på med eksens kompiser, men når det er gått 2 år må det vel være lov vel?? Ønsketenking helst ;) Frykten er jo at eksen reagerer og at det blir vanskelig mellom oss ang. ungene. Har et flott samarbeid i dag. Og at det skal gå ut over vennskapet til desse karene. Rotehue er jeg og med en viljestyrke lagd av hyssing, kommer det nok til å skje igjen.

Jaja, får nyte det så lenge det varer, og håpe det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...