Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Med hver str. mener jeg plagg som brukes samtidig til et barn? Jeg tror vi har ca.: 10 bodyer, 10 longser og 10 tynne trøyer i ull undertøy som guttungen bruker nå.
Gjest losen Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Vi har ikke nok akkurat nå, begynnelsen på ny sesong, så her er det litt forskjelligt, noe er for lite og annet er for stort, og noe er ikke særlig pent. Må komme meg på butikken, men det er litt tiltak å gå rundt på tusen butikker for å få fatt i alt til ungene. Dyrt blir det også. Vi må ha et sett regntøy, en troll dress, og en haug me ull. Må få sett over ulla først.
Gjest mphs Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Eldste har: 6 trøyer 5 str.bukser 1 longs i ull undertøy Yngste har: 15 bodyer 10 str. bukser i ull undertøy
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Ingen, vi bruker ikke ullundertøy..
AO3 Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Ca 15 bodyer (altfor mange, men vi arvet endel, og så er han litt mellom 80 og 86 for tiden, så han kan bruke klær i flere størrelser) 4 stillongser 2 par strømpebukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå