Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 de siste dagene har jeg hatt vont i magen og utflod. skal ikke ha mens før om to uker så er ikke den som kommer. lukter ikke ille eller klør osv.. hva er dette?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 eggløsningsmerter? man har gjerne økt utflod rundt eggløsningen. Stemmer jo bra med tidspunktet,mensen kommer som regel 14 dager etter eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Eggløsningen kanskje?? Jeg hadde alltid en del utflod når jeg hadde det. det er også en del som kan få litt smerter i forbindelse med denne.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 takk for svar. hvor lenge har man el... ???høres ut som den amatøren her jo hehe hi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Høres ut som eggløsnings-slim. Man har det som regel fra 1-5 dager før eggløsning frem til eggløsning. Lengden varierer veldig fra kvinne til kvinne og syklus til syklus.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 man ahr vel eggløsning i 1-2 døgn, men kan ha smerter før, under og etter eggløsning, noen har det alle stadier, andre bare endten før, under eller etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå