Gå til innhold

bo alene med gutten min på 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå flytter jeg ut fra moren min.og har kjøpt meg leilighet.der jeg å ungen skal bo helt alene.det blir uvant.skemmende tanke..men det går nok bra.i uken før moren min drar på jobb så har hun pleid å maten ungen på morgenen å vært sammen med han før hun drar på jobb klokken åtte.så jeg har fått sovet helt til åtte hver dag.luksus..men blir litt deilig oxo å få sitt eget sted..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går så bra skal du se :D Du får heller legge deg nedpå når ungen din skal ha seg en dubb på dagen :)

Skrevet

Er du en ung mor som ikke har bodd aleine før??

Det er nok en stor overgang fra å få hjelp av moren din med babyen, og i tillegg lære deg alt det økonomiske osv det er å både ha et eget hjem og en liten baby. men dette er noe du kommer til å lære deg fort :)

Kjempefint at du har kjøpt deg en leilighet, og vil klare deg selv! lykke til :)

Skrevet

takk for svar:)jeg solgte min andre leilghet på 33 kvm og flyttet hjem til moren min når ungen kom.jeg har bodd for meg selv i mange år.jeg er 28.men litt skremmende å bo med ungen helt alene for det:)men det går nok bra..blir deilig å bo for meg selv oxo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...