dorris1 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 nå flytter jeg ut fra moren min.og har kjøpt meg leilighet.der jeg å ungen skal bo helt alene.det blir uvant.skemmende tanke..men det går nok bra.i uken før moren min drar på jobb så har hun pleid å maten ungen på morgenen å vært sammen med han før hun drar på jobb klokken åtte.så jeg har fått sovet helt til åtte hver dag.luksus..men blir litt deilig oxo å få sitt eget sted..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det går så bra skal du se Du får heller legge deg nedpå når ungen din skal ha seg en dubb på dagen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Er du en ung mor som ikke har bodd aleine før?? Det er nok en stor overgang fra å få hjelp av moren din med babyen, og i tillegg lære deg alt det økonomiske osv det er å både ha et eget hjem og en liten baby. men dette er noe du kommer til å lære deg fort Kjempefint at du har kjøpt deg en leilighet, og vil klare deg selv! lykke til
dorris1 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 takk for svar:)jeg solgte min andre leilghet på 33 kvm og flyttet hjem til moren min når ungen kom.jeg har bodd for meg selv i mange år.jeg er 28.men litt skremmende å bo med ungen helt alene for det:)men det går nok bra..blir deilig å bo for meg selv oxo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå