Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg skrev et innlegg her før helgen om at jeg sliter så med pusten. Det holder fortsatt på. Og nå merker jeg prikkinger i hender(ikke bare fingrene), og noe "hardt" i brystkassen. Jeg er så sliten av dette nå. Det kjennes som om jeg glemmer å puste om jeg ikke tenker på pusten. Jeg vet ikke hvorfor dette varer ved, og det er kun pusten som er problemet. Det irriterer mer enn gir redsel, og har gjort det hele tiden. Jeg trenger bare en pause her. Jeg vet hva som utløste det, som jeg skrev i det andre innlegget(som jeg ikke finner igjen). Jeg har Alopam i hus, og lurer på om den kan ha god effekt på slike lanvarige anfall også. Jeg har dem fordi jeg tidligere har hatt noen panikkanfall som har vært meget kortvarige, og som jeg har klart å "puste meg gjennom". Jeg har hatt medisinen som en "sikkerhet" på en måte. Noen med erfaringer å dele? Har ellers kontakt med psykiater, fordi jeg holder på med ADHD utredning. Det er bare det at nå er det helg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Du kan ta alopam for den type angst ja. Men det er absolutt ikke noe varig løsning, da du fort får et problem til - du blir avhengig av dem.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Sobril er også veldig avhengighetsdannende..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Ja, jeg vet det med avhengighet, og har derfor helst pustet meg gjennom anfall. Å ta en tablett har vært siste utvei. Har vel brukt en pakke av minste type Sobril(25 tabletter), og tatt 2 av Alopam-pakken. Og dette er over en 10 årsperiode. Så avhengighet tror jeg ikke det blir. Det er mer at jeg tenkte de kanskje kunne løse dette, for det har liksom satt seg fast. Og at de da kan få meg og pusten over på et annet spor, liksom. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå