septbaby09 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 8 dager over og ingen tegn... Kan noen være så snill å si at det kan komme helt ut av det blå. At det like gjerne kan starte neste time?? For merker ikke store forskjellen i form. Kanskje bare litt kynnere ved bevegelse, ikke vonde, bare stram mage, og litt mensmurring som kommer kanskje 4 ganger iløpet av dagen bare...
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det kan komme helt ut av det blå Med nr 1 gikk vannet 13 dager før termin, helt overraskende. (måtte dog settes igang da ingenting skjedde etter det) Med min nr 2 gikk jeg på do før jeg skulle legge meg og ante fred og ingen fare, dumpet ned på dosetet og kjente en ballong som sprakk inni meg. Da jeg reiste meg fosset vannet. 5 dager etter termin. Og etter 30 min begynte riene.
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 det kan sje når du mist venter det.. satt selv 2 dager før termin å klaget på at jeg var i så fin form at det aldri kom til å bli fødsel på meg;-) noen timer senere samme kveld fikk jeg rier, men jenta kom ikke før noen timer før termin.. så lang fødsel igrunn.
emilpågang? Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Sist gikk vannet mitt som lyn fra klar himmel, 8 dager over tiden. jeg hadde mistet helt motet. Riene begynnte et par minutter senere, så hang in there :-) Er iferd med å bli midlertidig sinnsyk selv, står i stuen og hoppe hoppetau og er helt mongo, men nå bare vil jeg føde!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Å huff sann. Du har all medlidenhet fra min side. *trøsteklem* Fødselen kommer nok når du minst venter det skal du se =)
emilpågang? Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Takk:-) Er liksom nedtur og våkne hver morgen nå, pga at ingenting har skjedd. Disse hormonene er ikke bra for meg, det skal hvertfall være sikkert!!!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Var godt å lese at det kan skje noe helt plutselig. Jeg er 4 dager over termin, og har nesten gitt opp at det skal komme noen baby.... ;-)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Jeg har enda igjen 11 dager til termin, men jeg står da her på stua og hopper tau....ler. Hva man ikke gjør!!!!! Er så leeeeiiiiiiii. Sist fødsel så startet plutselig bare riene på ettermiddagen, 4 dager over termin. Så gikk vannet utpå natta, da dro vi til sykehuset. Gutten var ute kvelden etter. Nå har jeg store ønsker om at det skal skje før!!!! Så hoppe hoppe......
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Her var det heldigvis mange oppløftende svar. Er selv en dag over og trengte virkelig å lese dette... Bare grått idag jeg, helt forferdelig. Håper noe skjer med oss snart!!
emilpågang? Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Midt oppi dette er det litt festlig å tenke på at det står flere høygravide kvinner i stuene sine og hopper tau :-)
Amia Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Samme her...3 dager over idag, og er bare i sippe humør Er så utrolig lei, og tanken på å gå mye lenger nå er helt grusomt... Godt å høre at det plutselig kan sette igang, da aner jeg et lite håp ihvertfall.. :-)
septbaby09 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2009 Tak for svar jenter, og må innrømme det er litt deilig (sorry) å tenke på at jeg ikke er alene. Føler det er så mange som har født nå, og mange før termin, håpet det selv, og sitter her nå 8 dager på overtid:(( Hver gang det kommer litt mensmurring i magen håper jeg virkelig det er igang, en liten begynnelse ihvertfall, men neida, ingen verdens ting som skjer. Begynner å føle det ikke er meningen jeg skal få barn, at han aldri egentlig vil komme ut, at det hele er noe jeg innbiller meg he he.. Så nå gidder jeg ikke lenger å håpe når jeg kjenner noe, men tenker heller ja ja,kjenner det tidsnok når det setter inn.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Jeg også..har 1uketil termin jeg da, men fikk begge mine forrige barn i uke 38. Var bare helt overbevist om at det samme skjedde denne gangen. Så nå føler jeg at jeg er 1 uke på overtid. Dette svangerskapet har vært så utrolig tøft fysisk og psykisk. Jeg går så sinnsyk på reserve tanken nå altså Tanken på at det kan gå hele 3 uker til, får meg til å ha lyst til å bare grine. Har faktisk hoppet på trampolinen i kveld...eller mannen min hoppet og jeg bare spratt opp og ned.hehehe...trodde jeg ikke kom til å klare det jeg. Men jeg fikk ikke noe vondt i bekkenet...Ja, blir spennende å se i natt...neida...har ikke den store troen. Begynner å se på denne graviditeten som en permanent tragisk tilstand...æææææsj....pjuk og grin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå