dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Sitter med en opppgave og lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å bruke 3000 ord på en pedagogisk splplan med 2 spldiagnoser.... føler snart jeg har alt og er på 600 ord.... må ha misforstått noe veldig..hehe. har med diagnose,mål,ressurser og tiltak. Noen som kan hjelpe meg?
septbaby09 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Husker bare fra min skole at de var nazi på begrunnelse for tiltakene, så der kan man fylle inn masse ren teori. Nazi da mener jeg eks. fiberrik kost for obstipasjon eks, da ville de gjerne vi skulle gå litt inn på tarmens oppbygging, de forskjellige lagene, og hvordan de virket. Så mitt tips, masse tiltak, men myyyyyyye begrunnelse. lykke til, det er et hat
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Må bare støtte meg til det septbaby09"overtid" sier. Prøv å se begge diagnosene fra flere vinkler, og ha "ti" begrunnelser for hver lille påstand du kommer med... Gå i dybden på hver begrunnelse og "fyll ut" med teori... Og der jeg gikk er de helt fra seg av begeistring hvis du kan legge vekt på alle ressursene Så prøv å legg vekt på ressurser, og knytt de gjerne opp mot tiltakene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå