Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er gravid med en jeg holdt på med i 4-5mnd fra januar til april-mai. Før dette holdt han litt på med ei annen (de bare pulte) men da han møtte meg tok han ikke tlf da hun ringte. En kveld kom hun til han da det var narch, vi hadde gått og lagt oss. Hun spurte en venninne av meg hvor han var, hun svarte at han var oppe i senga med meg. Også gikk hun bare opp å la seg i senga med oss!! Hva faen, hvem gjør det? Noen helger etterpå, jeg hadde vert på jobb på lørdagskvelden også ringte det ei venninne som var sur på meg på den tida og hun som hadde pult på han jeg holdt på med. Da sa de at nå var de hos han og ting var som de skulle være, slik det var før jeg kom inni bildet. Også skulle dei gi meg mange kyss.!? Jaha tenkte jeg, hvor gammle er dere? Sa ikke noe til dem, la meg til å sove etterpå. Nå er jeg i uke 25, og plutselig har hun som han har pult på før begynt komentere alt på facebooken min! At jeg var kjempepen på bilder, også hadde jeg skrevet på statusen at jeg var hjemme en kveld og en kompis komenterte : hvorfor, er du gravid kansje? Også hadde hun skrevet komentar etterpå: Hahahahah!!! Hva er det denne dama skal frem til ???!! Jeg brydde meg ikke før, men fy faen nå er jeg nesten litt provusert her ja!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Er du kjæreste med han fyren, eller er du gravid bare? Blokker henne på FB, det er bare et tastetrykk.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg er bare gravid, men vi holdt på lenge. Ser ut til at ting fikser seg mer å mer for oss jo mer tida går. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Han er en player, og driver mest sannsynlig å godsnakker dere begge.. Hun tror hun har "vunnet" han, og driver å hoverer foran deg. I tillegg er hun mest sannsynlig sjalu for du bærer barnet hans. Hvem trenger cæsar?
Gjest Antarctica Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg signerer denne. Han er nok litt mer av en slask enn du liker å tro, og eksen hans er kjempesjalu og prøver å få en bit av deg på ett eller annet vis.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Hvorfor søren har du henne som venn på facebook? Og hvor gamle er dere? Himmel og hav....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg har aldri vert noen drama queen igrunnen. Som jeg skrev da de ringte meg så bare la jeg meg til å sove uten å gjøre noe nummer utav det. Har bare latt være å svare henne. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Hun er venn på face pga vi var på fest sammen før dette begynte, da pratet vi en del også la hun seg til som venn etterpå. Siden har jeg ikke en gang tenkt over at hun var der, jeg er ikke en person som liker lage bråk. Bf er 25, jeg 20 og hun 18. så det forklarer vel henne litt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Jepp, det forklarer at dere er lausaktige drittunger, hele gjengen!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 slett henne på face og ta en prat med barnefaren om dette. Skjønner godt at du syntes hele dama er rar jeg. Og anonym 15.28. syntes ikke det er så veldig voksent å svare slikt på ett innlegg, så drittungen må jo være deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå