Gå til innhold

3D Ultralyd- Når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det best å dra på 3D UL for å få de beste bildene? Er i uke 22 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er rundt uke 28 man får de beste bildene. Eller sånt rundt uke 27-30 da.

Skrevet

Ja, det stemmer at det er best å ta 3D rundt uke 28:)

Det anbefales ikke å ta 3D før uke 22, og ikke etter uke 34. Så prøv å få en time rundt uke 28, så er det det beste tidspunktet, etter det jeg har lest iallefall:)

Skrevet

Har bestilt time i uke 25 :) Ultralydelen sa det var best mellom uke 24 og 28, han anbefalte ikke å komme noe senere. Da ligger babyen såpass trangt at det kan være vanskelig å få bra bilder, den ser litt skvist ut :)

Skrevet

Jeg ville absolutt ventet lenger enn uke 25 altså. Dr Molnar på oslo city som er den beste i norge på dette sier også dette altså. Vi tok i uke 30-31 å fikk superbra bilder, ikke sånn skurrete som mange får, men så han helt tydelig. De må jo ha litt kjøtt på bena også:)

Skrevet

Forresten, hvor lang tid i forveien bør man bestille time?

Skrevet

Uke 26-27 til uke 31-32. Om du er i Oslo, så er det lang ventetid (noen uker) de fleste stedene akkurat nå. Jeg anbefaler familie-klinikken på Majorstuen som jeg var på forrige uke. Du får masse informasjon om barnet, de tar seg GOD tid og er opptatt av å gi deg fine bilder (og film) og en hyggelig opplevelse. Koster 1200 kr inkl.medisinsk vurdering, cd med filmsnutter og bilder. (varer fra 30 min til 60min)

Skrevet

en ul-lege sa til meg at de beste 3D bildene burde man ta når man er fra uke 25-27.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...