Pippilotta med 2 blå! Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Har der svigermor på facebook? Fikk akkurat spørsmål fra henne om å legge henne til som venn. Kjenner at jeg har ikke så lyst til akkurat det.... Men dumt å si nei også... Hva skal jeg gjøre da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Svigermor er analfabet hva pc gjelder, men jeg har svigerfar på vennelista! De får uansett snoka når de bruker kontoene til svigerinnene mine, så de vet hva som er der fra før
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 ja det har jeg... både svigermor og svigerfar..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 27. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2009 Hmm.. bare jeg som er sær da kanskje. Men vi har ikke sånn topp forhold fra før, hun ser nesten aldri barnebarna, det kan godt gå 3-4 mnd imellom besøkene. Er vel litt derfor jeg ikke vil ha henne der...
Ronja&Odin Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 hvorfor vil du ikke si ja? noe i mot a? jeg har mi
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 27. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2009 Vil ikke si ja fordi hun aldri stiller opp, har aldri vært barnevakt (eldste er 7), er aldri på besøk (3-4 mnd imellom og da kommer hun gjerne pga en bursdag), og jeg føler at hun skal være der bare for å følge med. Letter å følge med over pc'n enn å ta seg en tur... Så jeg vil rett og slett ikke at hun skal lese alt jeg skriver! Kan vel orden en limited profile da... Får se...
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Nei det har jeg ikke....men så er hverken mine svigerforeldre eller foreldre på FB da;-) Hadde nok hatt dem der om de var på FB, har et veldig godt forhold til svigers, jeg;-)
Libido- Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Jepp, og har henne selvsagt som venn! Har ingenting å skjule for henne =)
Nagilimia Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Ja, det har jeg! Ved å ikke legge henne til ber du jo om krig... Noe du bør holde deg for god til, og hva har du der som hun ikke burde se?!?
Guttemamma :o) Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Nei, svigers er ikke på fb, men hadde de vært der hadde jeg selvfølgelig vært "venn" med de der også... Mine foreldre er der
1881 Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Du kan vel ordne det slik at hun ikke kan se veggen din, bilder etc også bare legge henne til??? Skjønner ikke helt problemet når du har noen valgmuligheter!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 Jeg har faktisk akkurat samme forhold til min svigermos. Hun kommer bare til bursdager, og vi ser henne i jula. Kanskje 4-5 ggr i løpet av året. Har ikke noe særlig forhold til henne, for vi er veldig forskjellige, men vi er venner på FB.. Kanskje hun får litt bedre innblikk i livet ditt hvis hun har mulighet til å se statusene og bildene dine??
Ronja&Odin Skrevet 27. september 2009 #15 Skrevet 27. september 2009 sorry, men syns det var dårlig grunnlag og ikke ville godta henne fordi hun aldri er barnevakt..... det er morra til gubben din og bestemor til dine barn. voks opp
Snabeltann Skrevet 27. september 2009 #16 Skrevet 27. september 2009 Jeg vil ikke ha min svigermor som fb-venn, fordi hun er venner med x'ene til samboern! Og vil nødig at de skal få no innblikk i mitt liv
Gjest Skrevet 27. september 2009 #17 Skrevet 27. september 2009 Jeg har både svigermor og mamma som venner på facebook, men så har jeg et godt forhold til begge to da. Du må avgjøre selv hvem du vil godkjenne som venner, men hun vil nok kanskje syns det er litt rart om du takker nei.
Gjest Skrevet 27. september 2009 #18 Skrevet 27. september 2009 Hehe, den dagen svigermor kommer seg på facebook ... ;-) Nei, hun kan knapt å sjekke mail, så det er for avansert for henne. Men hadde hun eller svigerfar vært der så hadde de blitt lagt til. Har ingenting å skjule for dem uansett.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. september 2009 #19 Skrevet 27. september 2009 Har svigers der, ja ) Syns det er koselig. Jeg sender dem bilder av ungene og vi skravler.
Panterjenta85 Skrevet 27. september 2009 #20 Skrevet 27. september 2009 Jeg har svigermor på vennelista ja, men har ikke et godt forhold til henne. Hun drar til utlandet for å besøke eldre søsken av min mann, men klarer ikke komme de tre timene det tar å besøke oss. Hun har vært innom to ganger på det året vi har bodd her vi bor. Begge gangene fordi vi har vært billigere enn hotell på veien videre. Da hun kom oppover for å se snuppa vår var hun her i 25 minutter før hun dro til ei venninne som bor en time lenger unna for så å dra på Ikea med henne. Det var derfor hun kom oppover, hun trengte noe på Ikea og kunne like gjerne stoppe innom oss på veien... Regner ikke med at hun kommer til å stille opp noe særlig i snuppa vår sitt liv om ikke vi tar initiativ til det. Men blir ikke mye initiativ fra vår side fordi hun generelt har veldig lav moral i forhold til det meste og vil ikke være noen god innflytelse på vår datter. Men har likevel ikke noe å skjule for henne, så ser ikke noe problem med å ha henne på vennelista mi.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 27. september 2009 #21 Skrevet 27. september 2009 Har verken svigermor/-far på Facebook, men jeg vet at faren min er der. Han står ikke på min venneliste og tror nok ikke han kommer til å gjøre det heller.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. september 2009 #22 Skrevet 27. september 2009 Svigermor og mamma er ikke å fb men har svigerfar på vennelisten min. Og han ser vi kanskje 1-2 ganger i året. Man får akkurat det forholdet man vil... uavhengig om man ser de ofte eller ikke!!! Er det så ille får du vel bare si nei til henne da. Eller lage en limited profile. Flere av mine venner jeg har laget limitetd profile på.... som jeg ikke ser poenget i at skal se mine bilder o.l..... Men vi snakkes jo på fb likevel.....
HH72 Skrevet 27. september 2009 #23 Skrevet 27. september 2009 Hvis du sier nei, blir det som å ta et oppgjør med henne. Bør vel heller gjøres på en annen arena?
OsloMor Skrevet 27. september 2009 #24 Skrevet 27. september 2009 Nei, det hadde jeg ikke vært. Nå er ikke jeg på FB, men om jeg var det så ville ikke svigrmor vært min venn nei. Men, nå er ikke vi venner ellers heller da.Synes uansettt det blir litt vel tjommis og svigermor er min bestevenninne, litt klamt egentlig. Neste; generasjonsbolig. Går det ikke an å ignorere forespørselen, bare la det forbigå i stillhet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå