Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 i har ikke hatt det så bra i ekteskapet. Bare vært gift 1 år, og bosituasjon, jobbsituasjon mm har gjørt at det har vært mye krangel og diskusjoner de siste 6 mnd. Når kvelden kommer så vil han elske, uansett hva som har skjedd på dagen. Jeg derimot er et følelsesmenneske som ikke blir tent når jeg ikke har det bra, og ikke føler at jeg blir verdsatt, respektert eller tatt vare på. Han har vært så sur og grinete pga dette, at jeg bare har gitt opp å si nei, for å spare krangelen utover nattetimene (jeg sover lite fra før pga yngste barn som er MYE våken og mannen ikke hjelper på natta) Jeg får jo ingen nytelse ut av det. Men merker at det har skjedd ofte i det siste at jeg nesten føler avsky. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 nei, har det ikke sånn. Og du skal heller ikke ha det sånn! forklar ham at jenter generelt, også du, ikke klarer å legge all dritt til tide for så bare å ha sex! Jeg er akkurat sånn selv. er det sur stemning, er det ikke snakk om at jeg vil ha sex...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 gjorde det før, men nå har jeg sluttet. Får aldri noe igjen liksom... Hadde jeg iallefall fått en god massasje el noe jeg vil ha så kunne jeg godtatt mer.... Skal gå begge veier har jeg lært.... Nå begynner vi å komme på bedringens vei igjen heldigvis :-)))
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Tidligere har jeg hatt sex uten og ha lyst. Å om jeg ikke blir kåt, er det rett og slett ubehagelig/ vont. Det har resultert i at jeg annspenner meg nor det kommer til sex. Uten at det er noe grunn til det der og da. Så jeg råder til og skape lysten først. Men med og skape en god sex-stund. Fører det gjerne til at mennene føler seg mere verdsatt, respektert og tatt vare på. Og det føre til at de gjør det samme med oss.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Ja, men prøver å få det bra i så fall. Jeg er heldig for jeg har en "knapp" kan skru det på ofte om jeg trenger det. Men viktig med sex og, hvis du klarer å være med på det, kanskje det påvirker andre deler av ekteskapet også?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Ja, vi har sex/elsker selv om jeg ikke har superlyst der og da. Jeg får jo alltid lyst etter hvert;) Dessuten tror jeg det er utrolig viktig for intimiteten i forholdet. Jeg vil ikke at vi skal ende opp som venner. Vi har sex minst hver dag.
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Ja, har sex hvis jeg egentlig ikke har sånn kjempelyst, men ikke hvis vi har kranglet e.l. Da er det ikke aktuelt. Hvis jeg bare egentlig er litt trøtt/ikke orker osv prøver jeg, for jeg får lyst etterhvert=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Ja. Jeg har heller omtrent aldri noen nytelse av inn-ut-inn-ut-seansen. Har aldri fått orgasme når jeg har vært sammen med noen fysisk (kun ved nett-sex faktisk) og da har det kun skjedd en gang. Jeg elsker å kose heftig med min bedre halvdel, så det er overhodet ikke det at jeg ikke er tiltrukket av ham. Forspill er godt. Men akkurat selve akten er ikke noe godt for min del, det er mer kjedelig for meg. Men jeg vet han liker det, og jeg vil at han skal ha det godt. Dessuten er det ikke så lenge siden vi fikk barnet vårt, og jeg synes det er viktig at sex-livet vårt kommer på banen igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå