Gå til innhold

Frieri på Facebook??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine fb venner ble fridd til på veggen sin på Fredag. Det var visst helt seriøst..

Hva tenker dere om å bli fridd til på en så høyst personlig måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid litt kult med noe utradisjonelt da. men vet ikke helt om det hadde vært noe for meg akkurat..

Skrevet

syns det var søtt jeg. vi damer må slutte og være så over oss selv og se ting fra andre sin sider en bare oss... ser ei som skriver ikke helt min greie.. hadde du sagt nei da eller hvis det hadde skjedd deg? han ville vel at hele omgangskretsen skulle få vite det da sikker... hehe søtt:p

Skrevet

På en personlig måte? Alle frierier er vel personlige? Offentlig, mener du?

Det er jo ikke noe nytt at folk frir offentlig, da. På radio, på tv, i aviser, fra konsertscener... Hver sin smak. Tror jeg hadde foretrukket at det skjedde med bare oss to til stede, men jeg er kanskje litt gammeldags? ;)

Skrevet

Jeg kjenner mannen min så godt at jeg VET at det aldri er noe han kunne funnet på - han kjenner meg så godt også at han vet at jeg ikke hadde syns dette var den mest romantiske måten å bli fridd til akkurat;o) Nå er vi gift da, og han fridde på en langt mer romantisk og personlige måte;o) Hadde syns det var kjekt for den det gjaldt dersom jeg visste at denne personen satte pris på det og ble glad:o) Hadde h*n sagt nei, ville jeg fått vondt av den som fridde...

Skrevet

2 av våre venner gjorde også dette, fridde på FB og fikk JA, begge to. Synes det er kjempe søtt og koselig jeg da =)))))

Hvorfor skal det bare være sånn og sånn når noen frir?

Skrevet

Jeg mener at det å fri er noe mellom to personer, ikke mellom alle som har tilgang til profilen din på fb. Men jada som dere sier er vi alle forskjellige.

Jeg mest personlige jeg har på fb er navnet mitt, så kanskje jeg er litt hysterisk når det kommer til hva en deler og ikke deler med hele internet..

Skrevet

jeg personlig hadde nåkk blitt skuffa med et fb frieri...vet ikke helt hvorfor...men jeg vil liksom ha det live der og da..hehe:))

Skrevet

Enig. Lurer på om de i det hele tatt var i nærheten av hverandre når han fridde. Eller om hun måtte sette seg i bilen å kjøre ei mil for å få et kyss av ham;-)

Skrevet

Kællen kjenner meg heldigvis godt nok til å vite at det hadde jeg ikke likt :o)

Skrevet

Jeg er enig i at dette ikke hadde vært "min greie".

Med det mener jeg at jeg hadde sagt ja, men at jeg nok hadde blitt litt skuffet over måten det ble gjort på. Hadde nok følt at jeg ble "snytt" for et skikkelig romantisk øyeblikk.

Heldigvis visste min at frieriet og hvordan det ble gjort var nokså viktig for meg, så han fridde på skikkelig romantisk vis :-)

Skrevet

Mannen min fridde til meg på sms, mens han var på jobb. Jeg kjenner han så godt, at det ville har vært utenkelig for han å gå ned på kne å fri. Jeg sa selvfølgelig JA og vi har vært lykkelig gift i 4 år nå.

Skrevet

Herregud og harry. Tenker at vedkommende har et oppmerksomhetsbehov litt utenom det vanlige. Nå har ikke jeg kjæresten på facebook, så det hadde vært helt utenkelig. Er 100% sikker på at hun har samme oppfatning som meg.

Skrevet

Syns frieri er litt vel gammaldags og sukkersøtt i seg selv, så jeg hadde ikke likt det. Her trenger vi ikke noe frieri for å bli gift.

Skrevet

Vel, vi blei i grunn bare enige om at vi skulle gifte oss - veldig lite romantisk og spennende! Så et frieri - et hvilket som helst - hadde vært et minne for livet =P

Skrevet

Hadde han skrevet det på min vegg, og det var seriøst hadde jeg blitt kjempeglad - men jeg er sammen med en som ikke vil gifte seg.. til min store fortvilelse...

Skrevet

Jeg synes slike "offentlige" frieri er utrolig harry. Men smaken er som baken :-)

Skrevet

Virkelig ikke noe for meg! Hadde blitt skuffa om alle som leser på veggen min fikk vite om det før meg, og jeg vil ha det gode gammeldagse "ned på kne og fram med ring"-frieriet jeg.

Skrevet

Helene: Men hva om mannen din ikke ønsker å fri på den måten da? Hva om han mener det er for "gammeldags" som du selv sier? Spiller det ingen rolle da, er det opp til damen hvordan frieriet skal foregå?

Dette er jeg faktisk nysgjerrig på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...