Symbio Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei! Er det noen gravide nordfra her da? Gjerne hvor langt du er på vei? Er 14+3 i dag selv.
Symbio Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 vi er visst ikke så aktive her inne:) godt at det er noen våkne:)
Nordlandnøtta Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 HURRA flere fra Nordland.... Synes det bare er gravide sørpå.. Er begynt på min 27-uke, så om ikke lenge flytter jeg inn på 3-trimester.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 jepp,finnmark her.. i uke 19 =)) syns oxo det virker som e d meste søringa
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Troms her også, nærmere bestemt Tromsø. Er 23+3 i dag. Venter tvillinger da.
Symbio Skrevet 28. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2009 Glemte jo å skrive fylke selv.. Er da fra Finnmark å er kommet til 14+4
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 hvor finnmark? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå