Gå til innhold

Nord for polarsirkelen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen gravide nordfra her da? Gjerne hvor langt du er på vei?

Er 14+3 i dag selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er visst ikke så aktive her inne:) godt at det er noen våkne:)

Skrevet

Jeg er 18 og litt til på vei:p

Skrevet

HURRA flere fra Nordland.... Synes det bare er gravide sørpå.. Er begynt på min 27-uke, så om ikke lenge flytter jeg inn på 3-trimester.

Skrevet

jepp,finnmark her.. i uke 19 =)) syns oxo det virker som e d meste søringa ;)

Skrevet

Troms her også, nærmere bestemt Tromsø. Er 23+3 i dag. Venter tvillinger da.

Skrevet

Glemte jo å skrive fylke selv.. :P Er da fra Finnmark å er kommet til 14+4

Skrevet

hvor finnmark? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...