hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Har så lyst til å flytte. Syntes det virker så koselig der, men er så mange navn på steder der når jeg ser på boligannonser, hva heter det i sentrum? Søker på sentrum men kommer alt mulig.. Takk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg har bodd der i 5 år, trivdes ikke noe særlig... ) Men Sandefjord er fint altså, det er det! Kommer ann på hvor i Sentrum du vil bo da? Midt i byen? Eller "hus på landet"?
hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 Vet egentlig ikke helt, ikke for langt unna kjerna. Så på melsomvik eller hva det heter og det var 15 min kjøretur til sentrum stod det, det blir for langt syntes jeg. Hvorfor trivdes du ikke da?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 jeg ville ikke flyttet til sandefjord.... folkene der er så spesielle... (beklager om noen er fra sandefjord her)
hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2009 Å ja, er de det? Kjenner ingen i Sandefjord så har ikke opplevd det, hehe.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 det virker som om de har en gruppe som "nye" ikke får være med i.... er skikkelig rart.... hva med tønsberg eller larvik?
pandabjørn Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Tønsberg er mye nærmere melsomvik enn hva Sandefjord er jeg bodde i Sandefjord ved gamle E18 i 8 mnd jeg trives ikke det var litt på landet for meg , men det er mange fine områder i Sandefjord også, er ikke så godt kjent men du kan sende meg link så kan jeg kanskje forklare hvor det ligger hen
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Melsomvik er ikke Sandefjord, det er Stokke Jeg bodde på Østerøya en periode, og Vesterøya i 4 år (På vindal). Det er greit nok, men som de over her sier så er folka spesielle...
hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2009 Oki. Da får jeg se et annet sted. Hørtes ikke så fristende ut, hehe :-) Hva med Risør da? Er det fint der?
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Hehe, det er lissom enten Sandefjord eller Risør? ;o) Aldri vært i Risør, men det er visstnok veldig fint der! Hvor bor du nå da?
hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2009 Bor i Sarpsborg, drittlei. Lyst på noe nytt. Samme hvor vi flytter bare det er fint og hyggelig sted. Mann og barn blir med Så klar for litt forandring.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Det tar 3 timer og 15 minutter fra Risør til Sarpsborg, bare sånn til info Deilig å kunne flytte hvor man vil da ) Det har jeg også lyst til! Men det blir Tønsberg, min hjemby
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Hm.... Vi har bodd utenfor Larvik i 6 år og skal flytte til Sandefjord om en liten mnd. Har kjøpt hus. I begynnelsen syntes jeg også at folk i sandefjord var spesielle som de andre her sier, men gjennom min jobb, gamle venner, babysvømming og gubbens jobb har vi fått mange gode venner og har hilst på mange av dems venner igjen, og folk der er faktisk ikke så spisielle likevel. Jeg har bare gode møter med sandefjordinger og gleder meg til å flytte. Vi kikka på hus hovedsakelig ved Haukerød, Mosserød, Hasle, Åbol og nedover mot byen. Huset vi har kjøpt ligger bare 3km fra sentrum/torget og 2,8km fra jobbe min. Endelig skal vi flytte nærmere sivilisasjonen igjen etter å ha bodd 15 km fra nærmeste butikk. Tønsberg og Larvik er fine steder det også, men vi har lenge villet flytte til Sandefjord.
hellohello:-o Skrevet 27. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. september 2009 Hehe har ikke helt peil se, sitter å drømmer meg bort litt og så dukker bare noen navn opp som jeg mener å ha hørt er fint... Ser det ligger noe aktuelt i Tønsberg ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå