Fjortis76 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Har termin i dag, men den lille lar vente på seg... Onsdag var eg veldig dårlig, diarè og masse kynnere om natta som gjorde at eg nesten ikkje sov. Det skrudde selfølgelig opp forventningene! Men ingenting skjedde... I går var det litt blod i utflod, men så gav det også seg...sukk... no venter eg! Kva symptom opplever dere? Er tredjegangsfødende og har fått ca på termin de andre gangene, så vanskelig å ikkje vente for mye. Dette bekrefter berre det eg har hørt tidligere at 3. mann er ein luring;)
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Hei! Jeg hadde ultermin igår, og her er det stille og rolig... Menstermin var 5. sept, så tror denne måneden har vært den lengste i mitt liv. Hadde endel stikkinger/nedpress igår kveld etter en lang kveldstur, men i natt har jeg sovet både tungt og godt. Gråt mine modige tårer når jeg våknet idag... Tungt å gå sånn og vente... Har tatt modningsakupunktur to ganger, men ikke fått annet enn løs mage av det. Har endel kynnere ved aktivitet, men det har jeg hatt siden uke 30. Håper det kommer i gang snart, både med deg og meg!
Emma27 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg har termin på onsdag. Hatt diare i en uke (puh) og menssmerter en stund som blir vondere. Føler meg mørbanka i underlivet, men det er nok hodet som jobber seg nedover, for det har ikke festet seg enda. Mer kynnere og press nedover. Ellers er jeg jo førstegangs, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg og synes dermed at det går greit å vente selv om jeg er utålmodig på å få møte prinsessa snart =) Lykke til til dere andre!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg har termin på onsdag. Min nr 2. Var til jordmor på torsdag og hun nesten garanterte at jeg koms til å føde i helga....men tiden begynner å bli knapp nå!!! Kjente tegn til fødsel på fredag,men alle de er borte nå... Jeg har selv bursdag imorgen,så kanksje får jeg verdens beste gave ) Lykke til! Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet alle sammen..... *sukk*
oktoberguttan + meg Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 hei hei har å termine i dag, har hatt rier både i natt å stort sett hele dagen, men de dabber bare av litt etter litt å tar seg opp igjen, uff det er kjedelig å gå sånn!! får håpe det skjer nokka snart før oss alle, er så kjedelig å gå å vente å vente, skjøl om det er noe helt fantastisk vi venter på
Susanne&Emilie Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 jeg har termin til lørdagen så er ikke så lenge til:) under en uke....her er det stille før stormen så alt kan skje....huff er ikke noen ønsketenking å gå 14 dager over heller-- håper ikke tulla lar vente på seg for lenge...verken for meg eller for dere andre ventende:)
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Termin førstkommende lørdag. Ikke noen tegn til at det skal skje noe fødsel med det første. Vi venter vårt 2. barn. Da sies det at alt kommer til å gå raskere enn ved første fødsel. I morgen skal jeg ha min tredje modningsakupunkturtime. Jeg håper fødsel skjer rundt helgen som vi har termin. Det må være kjedelig å nærme seg 14 dager etter termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå