Gå til innhold

Er deres treåringer flinke til å spise maten sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3,5 år er så småspist :s Hun har aldri spist mye, men nå sliter jeg med å få i henne en halv brødskive til frokost og en halv til kveldsmaten. Middag spiser hun litt av og vi er flinke til å rose henne hver gang hun spiser opp maten sin:) Hun blir også veldig stolt da hun spiser opp middagen sin;) Innimellom får hun fruktmåltid, evnt. yoghurt. Har forsøkt å lage vafler o.l for å se om hun spiser mer, men neida.

Flere med småspiste barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine barn er småspiste. elste er nå 10,5 år og liker omtrent ikke noe. var utrolig vanskelig å få han til å smake på nye ting da han var liten å det har gjort han veldig sær i matveien i tillleg..

han spise sjeldent opp matpakken på skolen som består av to skiver. selv om det er en type brød han liker og pålegg han liker.

snuppa blir 2 i desember og liker all slags mat men i veldig små mengder.

Skrevet

Jupp, guttungen på 3.5 er enormt kresen. Og hvor mye han spiser av tingene han liker går veldig opp og ned.

Men han vokser og legger på seg som han skal, så da stresser jeg ikke. Lager heller ikke spesialmiddag til han.....med mindre vi har noe som er vanlig at barn ikke liker da.

Skrevet

Ok, "bra" det er flere da... Cornelia liker det meste, men bruker sååå lang tid på å spise og jeg tror rett og slett hun aldri blir sulten heh... I går spiste hun to vaffelhjerter hos bestemoren sin, det var alt :s

Skrevet

Men da er det ikke noe å stresse med så lenge hun er frisk og opplagt.

Noen spiser rett og slett mindre enn andre.

Skrevet

Neida, hun er en liten treåring men frisk og rask. Skulle bare ønske hun spiste mer :D

I fjor da vi var på ferie var hun i overkant av 2 år og folk spurte hvor mange måneder hun var :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...