kamillaen Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Lille Emanuel ble født den 23/09-2009.. Vi dro inn på sykehuset på morgenen veldig klare for å bli satt igang. dvs jeg hadde 3 cm åpning, så de tok vannet.. Kl 10 tok de vannet på meg! Riene kom smått igang ganske fort. Men de satte emg på drypp kl 12.15 da jeg hadde 4 cm åpning kl 12.48 var lillegutt ute. Så jeg gikk fra 4-10cm åpning på litt over en halvtime! INTENS SMERTE! Jeg ropte "Epidural nåå!!!" flere ganger, da legen kom å begynte sette den kjente jeg hode kom! "ungen kommer"!! De snudde meg å kikket å det var da full åpning! legen pakken sakene å dro,mens jeg presset da 3 ganger og lille raketten vår var ute:) Jeg Syntes det var en flott fødsel til tross smerten! Men bedre å få det fort unnagjort;) Jeg dro hjem dagen etter,og ammingen går så det suser! Han tok puppen med engang! Kroppen føles ganske mørbanka både her og der! Men når jeg ser på lille gutten min så er det verdt det!)
Dane Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Gratulerer så mye! :-) Så deilig at alt gikk så fort og greit! Nyt lille Emanuel nå! :-)
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Hehe, en sånn fødsel har jeg også bestilt. Gratulerer så mye med gutten din! Koooos dere!
det er berre mordi Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Gratulerer!! (Rykker stadig frem i køen;)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Gratulerer så mye! Bare et lite spørsmål: Revnet du mye ettersom det gikk så fort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå