Misti Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 og få uvaner? Altså hun er så forkjøla og tett i nesa så hun har havna oppi min seng når hun har våknet sånn i 4 tiden. Men nå har hun begynt og våkne mange ganger, og hun er ikke tett i nesa alle gangene. Hun må jo våkne av noe annet enn det at hun vil opp i min seng? hun har aldri våknet mer enn max 2 ganger om natten og da pga mat. blir jo helt fortvila. jeg sover ikke no godt med henne i senga mi.
MintCondition Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Hun er bare 15 uker da, vaner ang. mat og oppvåkning kommer til å forandre seg mange mange ganger enda. Det er vel en periode nå hvor hun våkner oftere, kanskje hun trenger mer mat? Tviler på at en på 15 uker kan få "uvaner" ja.
Misti Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 er det som er litt greia, hun vil ikke spise. men skal til øre, nese og hals på tirsdag så vi får se.
Pirkeanonym Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg tror at en baby på 15 uker kan få uvaner. Det er jo like vanlig som vaner det da. De venner seg til at hvis de gråter så får de kos, mat, bleieskift etc, og her også å få komme opp i sengen din;-) Jeg hadde kutta det ut
erteposen + 4 Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 De får vaner, og noen blir uvaner for oss voksne. Det er vanskelig å forstå årsaken hos så små. så det er for tidlig å være streng.
Bunnies by night Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 signerer erteposen fikk twins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå