Gå til innhold

Skal visst være her jeg :o)


Hybelkanina

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positivt! måtte ta to tester for å være sikker...:o)

Var egentlig tidlig å teste, men det så ikke ut til å være noen tvil. Termin 11. juni 2010. Min første graviditet, tror skrekkblandet fryd er et dekkende begrep! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kjenner igjen den følelsen.. Har foreløpig termin 5 juni jeg. Nr 3 for oss, men spennende likevel :-) Husker hvordan det var med førstemann. Nyt det! Planlagt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette var planlagt - men vi har vært veldig avslappet til det hele og tenkt at det ville ta mye lengre tid etter årevis med hormonelle p-midler, men så gikk det visst bare et par måneder :o)

Det blir nok en spennende tid fremover, og store omveltninger for både samboeren og meg som ikke har hatt annet enn oss selv å tenke på i alle år, men vi gleder oss over det! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn kan det gå:-) Det smalt til på første forsøk med førstemann til oss osgå. Nr to gikk også radig, men denne har vi jobba litt med. Desto kjekkere når det blir klaff. Synes det var størst overgang fra en til to. En var bare kos og glede. Husker hvor god tid vi hadde da. Når nr to kom ble det plutselig fryktelig travelt. Og likevel ønsker vi oss tre, he he.. De er nå skjønne da disse nurkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo det ;o) Hehe, det hørtes hektisk ut - jeg får nyte den første, og satse på at det bare er en! :o)

Har fått bestilt meg time til test hos legen om to dager, burde jo anse det som ganske sikkert etter to tester, men det er godt å få det bekreftet av legen uansett og få meg litt tips og råd underveis. Jeg er jo så grønn på dette her at jeg får suge til meg det jeg kan få av veiledning ;o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...