Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Våknet i dag til en klump på leppa. Ser ut som om det er noen hvite flekker på den. Er drit stresset for lymfekreft. Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Lymfekreft er ikke kjennetegnet av klumper på leppa. Hvorfor forbinder du dette med lymfekreft? Hvis du er så stresset for lymfekreft anbefaler jeg deg å google lymfekreft og symptomer. Mange som opplever klumper og kuler på leppa og årsakene kan være mange.Slapp av.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Herpes bl.a, men slapp av...sikkert ikke noe farlig!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Klassisk herpessymptom! Sinksalve hjelper, og VASK hendene godt, ellers risikerer du å smitte deg sjøl og andre og få flere utbruddssteder.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Herpes! Husk å ikke ha noe oralsex før sårene har grodd. Herpes smitter fra munn til kjønnsorganer og motsatt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Vet du ikke hva og hvor lymfeknutene er, HI? Det du har fått, kan være et herpesutbrudd, eller en litt dyp kvise. Er nok ikke verre enn det:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Tusen takk for svar. Da kan jeg utelukke lymfekreft...herregud jeg føler meg dum, men jeg ble litt febrilsk når jeg våknet med en kul på leppa liksom. Men det er ikke noe sår altså. Det er bare en uthevelse på leppa, også er det hvite prikker på. Fremdeles HERPES?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Det kan være en kvise, et munnsår, herpes. sår. myggstikk.. Mye er mulig, men tror neppe det er dødsfarlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå