Gå til innhold

Hjelp meg! (ang soveromstemperatur)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så fælt når vi kommer til denne årstiden. Det høres kanskje ikke så viktig ut, men for meg er det det. Jeg deler soverom med mann og sønn. Det er et 10kvadrats rom med et vindu. Vi bor i en kjellerleilighet. Har vi vinduet åpent, våkner jeg med vondt i halsen. Har vi vinduet lukket, våkner jeg gjennomsvett, med tørr hals. Hva gjør dere? Noen tips? Sliter skikkelig med dette, da jeg ikke sover godt om natta og våkner mange ganger ila natta og må drikke vann. Føles ut som om jeg går rundt forkjølet 24/7. Setter pris på all slags tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv i alle fall å lufte skikkelig godt ut i timene før dere legger dere for natta, hvis det blir for kaldt å ha vinduet åpent om natta. Jeg tipper forøvrig at det er trekk fra vinduet og ikke for lav temperatur som gjør at du får vondt i halsen når vinduet er åpent. Noen er jo svært sensitive for trekk. Går det an å sette senga et annet sted i rommet slik at du ikke får trekk direkte på deg? Eller åpne et annet vindu? Eller bytte plass i senga med mannen din; kanskje han ikke er like følsom for trekk som deg? Alternativt kan dere jo holde vinduet på soverommet igjen men sove med soveromsdøra åpen og sette opp vinduet i et annet rom i nærheten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...