Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Noen som fikk mer hår på kroppen da de ble gravide?! Hvor? Og forsvant det etter hvert igjen da dere hadde født?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det lurer jeg også på. Jeg har fått masse hår på magen. Svarte hår! Mamma fikk mindre hår på kroppen da hun var gravid, og de hårene kom ikke tilbake etterpå.. Ser for meg at jeg blir en varulv til slutt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Har akkorat det samme problemet. Har på en måte fått en fin ¨kuksti¨ fra bh kanten og ned til trusekanten !! Det er helt fælt!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg fikk en del ekstra hår spesielt på magen da jeg var gravid.. Men forsvant i løpet av noen mnder etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Har også fått mere hår! Fikk mindre under forrige svangerskap. Best at dette forsvinner altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå