Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Vil gjerne at dere både deler gode og dårlige erfaringer med meg. Ønsker kombi og ikke Duo
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Ingen som har noen som helst erfaring med denne????
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Knøttliten bag, men ellers god vogn. Bruker den til barn to nå, og den ser ut som ny. Brukes mye. Men den er vanskelig å få plass til i bil.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Litt tung, men ellers god vogn.
AO3 Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Stødig og god, kjempegod å trille. Babyen ligger lunt og fint. Men - den er tung. Bagen er smal (men det er jo kombivogner), men jeg hadde ikke problemer med å bruke den til min oktobergutt hele vinteren, med ullpose i. Den er for smal for en voksi classic, da har du ikke plass til babyen! Den tar også opp hele bagasjerommet på bilen (og vi har Passat stv, ikke en liten bil!). Jeg ville ikke kjøpt den hvis du skal bære den mye inn/ut av bil eller opp trapper. Jeg var godt fornøyd med min. Den ser ut som ny etter å ha blitt brukt i nesten ett år, og har veldig god trillekomfort. Jeg vurderer likevel å kjøpe en ny og lettere vogn til en evt nr 2.
AO3 Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Vi brukte forresten bagen veldig mye utenfor vognen også, det var kjempepraktisk! Den fungerte som ekstraseng de første månedene, og det var veldig greit å bære babyen inn i den uten å være nødt til å ta ham opp fra vogna (som sto ute i boden).
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Har vært fornøyd med den, brukt den til jenta mi i 2 år, og nå skal lillesøster overta i desember når hun kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå