fjollefrua Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 det kom en magiker i 30 årslaget ditt?
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Hadde det vært en jeg kjente hadde det vært ok, ellers ville jeg ikke hatt ukjente "overraskelser" i mitt selskap. Blir litt for stivt for min del.
fjollefrua Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 er ikke en jeg kjenner,men en kamerat av broren min. Er samboeren min og en kamerat som skal feire 30 årsdagen sin sammen. Han er visst dritgod, så det hadde kanskje vært gøy... Eller?
erteposen + 4 Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Ikke helt min stil. Liker det best uten program:)
It's all about me Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg ville blitt glad for 30-års lag, men gitt blanke i magikeren.
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg hadde blitt glad for at noen ville organisere en overraskelse, men er ikke glad i tryllekunster. Så, nei.
petite fleur Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Liker heller ikke tryllekunster, så ville følt det litt ukomfortabelt. Hva med et band?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå