Gå til innhold

ville dere blitt "glade" hvis...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det kom en magiker i 30 årslaget ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært en jeg kjente hadde det vært ok, ellers ville jeg ikke hatt ukjente "overraskelser" i mitt selskap. Blir litt for stivt for min del.

Skrevet

er ikke en jeg kjenner,men en kamerat av broren min.

Er samboeren min og en kamerat som skal feire 30 årsdagen sin sammen.

 

Han er visst dritgod, så det hadde kanskje vært gøy... Eller?

Skrevet

Ikke helt min stil. Liker det best uten program:)

Skrevet

Jeg ville blitt glad for 30-års lag, men gitt blanke i magikeren.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for at noen ville organisere en overraskelse, men er ikke glad i tryllekunster. Så, nei.

Skrevet

Liker heller ikke tryllekunster, så ville følt det litt ukomfortabelt. Hva med et band?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...