Gå til innhold

Har Dib fallert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hadde Mest aktiv postet nærmere 800 innlegg ila de siste 14 dagene, og postet hvertfall 1300 svar.

Nå er det 25 innlegg og 300ognoe svar. Og det MERKES!

Snart er det mer reklame her enn innlegg. (Takk gud for Opera, da slipper jeg hvertfall reklamen!)

Jeg ønsker meg et nytt formum med samme utforming som dette, bare bedre organisert med aktive webmastere, mer avansert søkemotor, og en funksjon hvor man kan lete opp egne innlegg. Og selvsagt mange aktive brukere!!

Kan jeg ønske meg dette til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare er det langt ferre innlegg, men middagstrådene er jo borte til og med!

Jeg lurer på hvor folk har blitt av jeg (for jeg kan egentlig forstå at folk forsvinner etter hvert det er jo ganske kjedelig her for tiden).

Skrevet

DiB har nok mistet mange brukere pga manglende moderering. Jeg lurer også litt på hvor de har tatt veien...

Skrevet

Tror Marte har rett :(

DiB kunne vært flott, men her er det fullt av forumtroll.

Skrevet

ja det merkes masse.

det skjer jo ingen ting her mer :/

men i grunn er det greit. i går fikk jeg til og med vasket huset :P

Skrevet

Ja, det merkes godt at det er mindre aktivitet her.

Spesiellt på småtroll 0-1 merker jeg det godt. Etter det ble alfabetisk på "rullegardinen" med forumene, og småtroll kom helt nederst, så er det blitt helt dødt der...

En moderator eller to her inne hadde nok gjort at folk hadde giddet å vært her mer, noen ganger er det jo helt vilt her inne!!

Skrevet

JEg vil si at hovedproblemet til DiB er at så og si alle innlegg kommer på skravle. Det gjør det uoversiktlig, og man rekker heller ikke lese og svare på innleggene etterhvert som de kommer på grunn av at de havner på side 2 og 3 på null tid. En moderator burde gå inn å flytte innlegg til de forumene der de hører hjemme.

Dessuten burde man opprette "jeg er så irritert på mann/sambo/kjærste/biomor/svigermor" det vil få bort 50% av innleggene på skravle.

Jeg savner også et sted hvor man kan finne egne innlegg og innlegg man har kommentert.

Skrevet

Hehe, godt poeng "Sove nå, Makka Pakka" :)

Hvis man kjøper medlemskap i gullsmokken får man oversikt over egne innlegg, men dette skulle vært gratis!

Å helt klart færre forum (alt alt for mange nå) og som du sier: en moderator som flytter innleggene fra skravle og over på riktig forum.

Skrevet

Ja og har du et seriøst spørsmål så får du ikke svar, for alle er opptatt av og følge et forumstrolls tåpelige innlegg.

Skrevet

Helt enig, jeg er en av dem som er mindre og mindre her inne.

Det er så mye tull og man får ofte usaklige svar på spørsmålene.

Jeg har flyttet over til babyverden, der er det mye koseligere og mer personlig slik at de som lager kvalm ikke får like mye "makt" som her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...