sjøsamen Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Bare undrer om det er noe man kan kjenne liksom... eller er det bare lege/jordmor som kan finne ut det?
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Hvis du vet hva du skal kjenne etter, så kan du nok kjenne det selv, ja...
Kongeørna Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Kan ikke huske fra de to forrige, men denne gangen kjente jeg det veldig godt! For ca en uke siden "datt" magen ned et hakk, og jeg fikk vondt i bekkenet/symfysen. Det ble bekreftet av jodmor at hodet er festet for noen dager siden, men jeg er altså ikke i tvil om når det skjedde.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 For å kjenne dette må du ta et lite tak rundt nakken på babyen og lee forsiktig på det for å kjenne om det har festet seg nedi bekkenet ditt, noe jeg ikke klarer selv hvertfall.... Og om du skulle klare det ville jeg ikke stolt på "resultatet" du får om vannet går! Tenk hvis du tar feil?
Mummimamma 09+12 Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Er vel best å overlate den avgjørelsen til jordmora eller andre som har peiling. Jordmora mi sa sist at hodet var nesten helt festet, så derfor ville hun ikke være bekymret hvis vannet gikk nå m.h.t navlesnora e.l som kan komme først. Hør med fagpersoner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå