♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Bruker dere ammetopper eller vanlige topper? Ammetopper er kanskje praktiske?
Mummimamma 09+12 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg har kjøpt 2 t-skjorter og 2 gensere som er ammetopp. Bruker det nå og, selv om jeg ikke ammer. Magen er jo stor og toppene er lange og gode. Når babyen kommer er det jo kjekt å ha, så slipper man å vise magen.
gutt06&09 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Sist brukte jeg bare vanlige singleter med gensere over, løfte opp ganseren og dra ned singleten fungerte perfekt:-)
AmExx Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Signerer gutt06&09, de fleste ammetopper er udugelige. Og jeg har både prøvd de billige og de dyre. Finn heller en tøyelig singlet, og dra den ned. Eneklt og greit, og magen vil ikke komme til syne!
Dane Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Signerer også de to siste... Ammetopper er jo gansle dyrt da... Og singlet+ genser er jo noe man gjerne har i skapet... ;-)
mamma_til_solstråle Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Synes det var supert med ammetopper, veldig fornøyd med Boob sine- HM var helt håpløse. Ellers er jeg enig i at det finnes andre måter å gjøre det på, men som sagt Boob sine ammetopper gjorde verden litt lettere for meg. Deillig å bruke dem også nå under svangerskapet..
MathildeC Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg brukte begge deler sist gang. Ammetopper i begynnelsen. Jeg var fornøyd med de jeg hadde, har faktisk brukt en del som vanlige topper nå leeeenge etterpå. Har kjøpt noen nye Boob sine nå, de er veldig myke og behagelige å ha på. Men etterhvert sist gang husker jeg at jeg for det meste brukte vanlige gensere og underdeler - er absolutt ikke NØDVENDIG å ha ammetopper.
MammanTilEmma❤ Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 har ingen ammetoppen å klare meg fint uten:-)bruker somregel en tøyelig topp som det bare er å trekke ned.. for har ikke så lyst å vise magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå