Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Ungen min fyller 2 om noen uker. Noen som har noen gode forslag til hva slags mat jeg kan servere? Det kommer tre barn som er under 2, en på 4, en på 9, en på 11, og ellers noen tenåringer og voksne. Alle forslag mottas med takk.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Vi er litt "kjedelige" og har kjørt pølser to år på rad nå. Men jeg har egentlig kommet frem til at jeg tror ungene fra barnehagen blir MYE lykkeligere neste år med hjemmelaget pizza;)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 tillab: Ja, jeg tenkte at pølser er litt kjedelig. selv om det er enkelt for ungene å spise det. Har vurdert å lage sånne pizzasnurrer. Kan jo også eventuelt ha pølser til ungene, og heller ha gryterett eller noe til de voksne. Takk for svar forresten. HI
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde en 3årsdag i dag faktisk...Med altfor mye mat igrunnen. 3 kaker....snop...Skulle ha gelè men kuttet det ut... Varmet pølser,- men folk var mett... Jah, hjemmelaget pizza høres veldig bra ut. Og en av de tingene med mest suksess på barnebordet vårt i dag var et diiigert fruktfat med oppskjærte epler, appelsiner, druer, litt banan og to typer meloner i passelige skiver.... Det gikk ned på høykant. Samt rosiner. Hva med å lage hjemmelaget pizza og ha fruktsalat til dessert? Overnevnte frukter pluss en box hermetisk ananas? Så en kake eller to til de større om de vil ha mer etter den gode maten Kan også evt være en ide med en fiskedam, hvor de under 2 får pose med rosiner o.l, mens de over får mer godtepose-innhold?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Vi hadde taco med kyllingkjøttdeig sist på bursdagen til datteren min : )
Gjest Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Pizzasnurrer er lurt... *noterer for eget bruk siden* Var faktisk i voksenbursdag med mange barn tilstede i går. Vi voksne fikk hjemmelaget "voksenpizza" som var litt tapasinspirert, ungene fikk pizza med pølsebiter og smileansikt på
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Gelè, sjokoladekake, muffins, kanelsnurrer, pølser, pizza, boller, sjokoladeboller...det enkle er som regel det beste Og for all del ikke t_a_c_o..i følge dette forumet ekstremt ulovlig og sier bare negative ting om deg som person.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Å NEEEEEI!!!!!!!!!!! Du må for all del ikke nevne ordet t-a-c-o her inne
Gjest Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 TACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACOTACO
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Takk, nå fikk jeg lyst på taco.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 #11 Skrevet 26. september 2009 Dumme damen! Jeg også! Er sååå lei av søtt etter i dag
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #12 Skrevet 26. september 2009 Jeg ville ikke hatt taco til barnebursdag.. Det er jo kjempegodt, men er redd det blir mye gris! Jeg synes det er best med hjemmelaget pizza jeg, de aller fleste liker dette uansett alder og griser ikke så mye PS: tuusen takk for deg som bare måtte skrive tacotacotaco i innlegg. Nå sitter jeg her med vann i munnen, og har ikke det jeg trenger til å lage... FY DEG :-P
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 Dytter denne opp. Skal ha bursdag neste helg, og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal servere. Hjelp meg? ;p
Sommerfugl82 Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Hva med sånne sombreros? ,små pizzaer laget på pitabrød?, eller små calzoner med barnevennlig fyll:) Eller en stor haug med potetmos, med avkappede pølselengder i - så det ser ut som et pinnsvin
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #15 Skrevet 17. oktober 2009 Pølse i brød, enkelt, billig og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå