Gå til innhold

Tillab? Som i tillaben "Min" ? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det deg jo? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som i "din" :)

 

Hei på deg på, har du sneket deg innom en tur?!

 

 

Skrevet

Oj oj! Og så var teite meg syyykemeldt! Fysj og fy !

 

Jeg dro inn hit og tittet rundt om...Men jeg klarer ikke å leke anonym, har aldri klart det tror jeg ;P

Skrevet

Hehe, anonym er for pyser;)

 

Er du visst høygravid?! Når er "due date"?

Skrevet

Jeg er due 23. oktober... Så jeg er tilogmed føøødeklar snart... Helt uvirkelig. Blir visst en gutt nå sier de som har greie på det ;)

 

Og han heter Balder :)

 

Men det er først nå etter avholdt bursdagsbesøk for Isa at jeg er klar for ny baby... Inntil i dag har det vært for mye å gjøre med nytt hus og alskens :)

Skrevet

Øyyy, juks å rappe Balder:p Hehehe... *finfine navnet*

 

(på den annen side har jeg jo to jenter allerede)

 

Jeg har fulgt med litt på FB, moro med nytt hus da!

 

Og gratulerer med 3åring. Tipper Isa er over middels kul om dagen, veit det er ei jente her som virkelig har blitt "stor" nå som hun er 3, og aldri så tøff!

 

Spennende med liten gutt da, er Nisse fornøyd med en liten pjokk?

 

 

 

Skrevet

Ja,hun er stoor jente...Og alt er liksom storesøster-stol og storesøster-snop etc :)

 

Gutt er kjempegøy,men vi trodde seriøst vi bare ville få jenter. Følte oss som jente-foreldre på en måte... Og fikk vite jente i uke 15 ca... 3 uker senere hadde hun fått dings :)

Tok litt å vende seg til, men nå er det selvsagt baaaare gøy!

 

Jøje så lite anonyme vi er :) Knis *Gjør opprør*

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...