Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Ja, som i "din" Hei på deg på, har du sneket deg innom en tur?!
Gjest Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Oooo, og jeg har TATT PÅ døra på jobben din i sommer;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Oj oj! Og så var teite meg syyykemeldt! Fysj og fy ! Jeg dro inn hit og tittet rundt om...Men jeg klarer ikke å leke anonym, har aldri klart det tror jeg ;P
Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Hehe, anonym er for pyser;) Er du visst høygravid?! Når er "due date"?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Jeg er due 23. oktober... Så jeg er tilogmed føøødeklar snart... Helt uvirkelig. Blir visst en gutt nå sier de som har greie på det Og han heter Balder Men det er først nå etter avholdt bursdagsbesøk for Isa at jeg er klar for ny baby... Inntil i dag har det vært for mye å gjøre med nytt hus og alskens
Gjest Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Øyyy, juks å rappe Balder:p Hehehe... *finfine navnet* (på den annen side har jeg jo to jenter allerede) Jeg har fulgt med litt på FB, moro med nytt hus da! Og gratulerer med 3åring. Tipper Isa er over middels kul om dagen, veit det er ei jente her som virkelig har blitt "stor" nå som hun er 3, og aldri så tøff! Spennende med liten gutt da, er Nisse fornøyd med en liten pjokk?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2009 Ja,hun er stoor jente...Og alt er liksom storesøster-stol og storesøster-snop etc Gutt er kjempegøy,men vi trodde seriøst vi bare ville få jenter. Følte oss som jente-foreldre på en måte... Og fikk vite jente i uke 15 ca... 3 uker senere hadde hun fått dings Tok litt å vende seg til, men nå er det selvsagt baaaare gøy! Jøje så lite anonyme vi er Knis *Gjør opprør*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå