Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 for en stund tilbake gav jeg bort masse klær her inne. Jeg skrev at de kulle gis til noen med lite penger og som trengte dem. Fikk masse respons og sendte pakker for hundrevis av kr. bare dager etterpå ser jeg innlegg fra disse personene hvor de har bestilt sydentur,kjøpt ny bil,bygger på huset o.s.v må si jeg ble litt skuffa ja. Har lite penger selv,men har så jeg klarer meg,men ville gi til noen som hadde mindre og ikke mer enn meg. Håper noen av dere leser dette.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Husk at det er ikke sikkert det er sant, selv om de legger det ut her:) Kanskje de "drømte" at de hadde bygget på huset?!
blond Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Du skal ta alt du leser her inne med en klype salt. Er du sikker på at det er de samme som har dratt på feie, kjøpt bil og bygget på huset som har fått klær av deg? Neste gang gir du klærne til Krisesenteret eller et asylmottak i stedet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Er ikke asylmottak her og krisesenteret ville ikke ha klær. HI
Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Javel... Du får si fra at du skal ha tilbake klærene fordi de ikke er fattige nok da vøtt.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Tanken din var jo fantastisk, og handlingen også. Tror vel egentlig de som aller mest kunne trengt dette ikke ville turt å svart deg. For andre igjen kjenner frekkheten ingen grenser:) Men kan være det du har gjort fremdeles egentlig er veldig mye til hjelp, for det er det som er fint med nett, man kan dikte opp at man er rik, vellykket og fantastisk, selv om man ikke engang egentlig får endene til å møtes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå