Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jenta vil ha rosa prinsesse rom. Men jeg finner ikke rosa vegg maling. Eneste jeg finner er lys lys rosa, men skulle hatt noe mer ordentlig rosa. Send gjerne en link.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Er ikke dette et spørsmål som passer seg på skravle?? Jeg får så lyst til å slenge med kjeften når folk tar opp plass her inne med slike ubetydelige tråder.
It's all about me Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Vi kjøpte på vanlig malingsbutikk. Den ble perfekt. Selv om vi ikke gikk inn for det ble den helt lik roasafargen IKEA og mange andre bruker på møbler og ting. MEN fargekoden aner jeg dessverre ikke, vi bare plukket ut den vi syntes så fin ut der og da, he he.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 hehe, starte en krangel over et malingsspørsmål? Jeg har nettopp malt vegger på lillemors rom i en farge som het Tryllestøv. veldig fin rosafarge. 4 vegger, derav en hvit, en litt mørk rød og to rosa med Tryllestøv. Har ikke link dessverre men kanskje det kan søkes etter navn?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Det er da bare å gå inn i enhver oppegående fargehandel og velge ut i fargebaren? Hallo? Eventuelt så sjekk sidene til Jotun.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Hvor har du vært å sett da? de har da all verdens rosafarger i de fleste oppegående malingsbutikker. Man kan også få blandet farge selv.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 De fleste farvehandler -og maleforretninger har mange forskjellige type rosafarger. Bare be om et fargekart
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 ikke her inne ! Prøv en malerbutikk .
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 En maleforetning med respekt for seg selv, kan lage akurat den fargen du vil ha. Ta med deg fargen fra en t-skjorte,sko,ukeblad,høstløv you name it, og de putter det inn i maskinen som leser av fargen. Men husk at en farge ikke altid er like fin på en stor vegger som på en 5 cm lapp.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Fargeriket, malia... alle steder der de selger maling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå