Gå til innhold

Hvor finner jeg rosa veggmaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vil ha rosa prinsesse rom. Men jeg finner ikke rosa vegg maling. Eneste jeg finner er lys lys rosa, men skulle hatt noe mer ordentlig rosa.

Send gjerne en link.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette et spørsmål som passer seg på skravle??

Jeg får så lyst til å slenge med kjeften når folk tar opp plass her inne med slike ubetydelige tråder.

Skrevet

Vi kjøpte på vanlig malingsbutikk.

Den ble perfekt. Selv om vi ikke gikk inn for det ble den helt lik roasafargen IKEA og mange andre bruker på møbler og ting.

MEN fargekoden aner jeg dessverre ikke, vi bare plukket ut den vi syntes så fin ut der og da, he he.

Skrevet

hehe, starte en krangel over et malingsspørsmål?

Jeg har nettopp malt vegger på lillemors rom i en farge som het Tryllestøv. veldig fin rosafarge. 4 vegger, derav en hvit, en litt mørk rød og to rosa med Tryllestøv. Har ikke link dessverre men kanskje det kan søkes etter navn? :)

Skrevet

Det er da bare å gå inn i enhver oppegående fargehandel og velge ut i fargebaren? Hallo? Eventuelt så sjekk sidene til Jotun.

Skrevet

Hvor har du vært å sett da? de har da all verdens rosafarger i de fleste oppegående malingsbutikker.

Man kan også få blandet farge selv.

Skrevet

De fleste farvehandler -og maleforretninger har mange forskjellige type rosafarger. Bare be om et fargekart :)

Skrevet

ikke her inne !

Prøv en malerbutikk .

Skrevet

En maleforetning med respekt for seg selv, kan lage akurat den fargen du vil ha.

Ta med deg fargen fra en t-skjorte,sko,ukeblad,høstløv you name it, og de putter det inn i maskinen som leser av fargen.

Men husk at en farge ikke altid er like fin på en stor vegger som på en 5 cm lapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...