Gå til innhold

Monajenten :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er så flink til å synge!

Jeg lurer sånn på hva kommentarene fra jurien var jeg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk:-)

På precastauditionen var Jan Fredrik der, og jeg fikk bare positive kommentarer. Han sa bl.a. at jeg hadde en veldig kraftig stemme og jeg brukte stemmen bra, og at det definitivt var bra nok til å gå videre.

På hovedauditionen (det som er på klippet) begynte Peter Peters med å si at han kom til å glemme meg i det jeg gikk ut døren, hehe;-) Så da tenkte jeg at jaja, kanskje jeg ikke kan synge likevel da:-s

Men jeg ser jo på auditionen at jeg ikke har noen utstråling i det hele tatt, og det teller ganske mye på et sånt type program. Men men, sånn er det:-)

Skrevet

Jeg synes du var kjempeflink! og han der Peter Peters har nok feil,for det er mangen dager siden jeg så klippet ditt,og jeg husker ennå hvor flink du var! :)

Skrevet

synes du var veldig flink jeg da :-))

men,tror nok du hadde trives bedre,om du hadde hatt med deg gitaren..for det er lissom mere deg :-))

men synd du ikke gikk videre da...ring Jan fredrik du...hehe...

Skrevet

5 om dagen: Jeg er helt enig med deg:-) Jeg stod mellom den sangen og en jeg har skrevet selv hvor jeg spiller gitar. Nå angrer jeg veldig, men om jeg hadde spilt min egen og ikke gått videre, tror jeg at jeg hadde tenkt at det var derfor.

Men jeg vet jo at når jeg spiller mine egne sanger og har med gitaren, så får jeg automatisk rytme i kroppen og er mye mer "med". Og hvis jeg hadde prøvd å "spille en rolle" og være mer sprudlende og ikke tenke så mye på nervøsitet, hadde det kanskje gått bedre. Men det er alltid mange hvis om atte. Jeg vet at jeg ikke har noen superstjernestemme, men jeg har fått mye positive tilbakemeldinger, og jeg "vet" at jeg har en stemme som kan være behagelig å høre på. Det er jo også den stilen jeg har i mine egne sanger.

Jeg vil så gjerne, men kommer ingen vei:-s Jeg begynner å tenke at det snart er for sent.

Skrevet

flinkisen!

jeg digger stemmen din!

har du linken til de andre sangene dine? den jeg fikk for lenge siden som har jeg har mistet men som jeg savner ;)

Skrevet

Så søt du er:-)

Har ikke link, men hvis du går på nrk.no/urort og søker på Monajenten så kommer det nok opp:-)

Skrevet

takk :) gleder meg :)

Skrevet

måtte inn og lytte..

vanvittig bra!! håper du får fortsatt med musikken din!!

Skrevet

Åh tusen takk! Takk til deg også Palmesus:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...