Gå til innhold

Ah, vellykket 3årsdag avholdt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøje så sliten man kan bli...Sitter her og ser på at gubben rydder opp det meste etter festen. Jeg begynte ganske bra med ryddingen,- men måtte finne fram krykken til slutt og da er det bare å sette seg ned istedet. Hvilket gjorde gubben gladere enn om jeg hadde fortsatt å rydde med en krykke som hjelp...

6 barn, 8 voksne, kaker, brus,juice, frukt, fiskedam,pølser etc etc .... Masse styr og en veeeeeldig happy lillemor,- som på sukkerkick ikke helt klarer å legge seg!

Det er rart med t. Har under 4 uker til termin...Og har ikke vært klar for ny baby i det hele tatt egentlig. Nytt hus og sånn, har jo ikke hatt tid. men nå,- etter velavholdt bursdag for lillemor...Nå føler jeg meg plutselig klar... Det var visst det som skulle til,- jeg måtte over denne kneiken. Og nå ser huset bra ut også...Da kan junior bare få komme.... :)

Ha en glitrende lørdagskveld,jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag til jenta di! Må si det er imponerende å avholde barnebursdag høygravid og på krykker. Er vel noe av det mest slitsomme som fins, men veldig morsomt når de små blir så fornøyd.

Rart med det, først nå jeg begynner å føle at min lille bare kan komme, 2 dager til termin. Har klart å få kjøpt bilstol og fått satt opp vugga de siste dagene, og det var liksom det siste jeg måtte gjøre før hun kommer. Føler meg enda ikke 100% klar, men nå vil jeg på en måte bare få den fødselen overstått samtidig som jeg gruer meg.

Du må hvile så masse du kan de siste ukene:) Jeg kjenner jeg skulle ha hvilt enda litt mer før ting setter i gang.

Skrevet

Så gøy å høre! Flinke mannen din da :-) Er slike ting som får deg til å sitte igjen med en veldig god følelse når du er ferdig, ikke at det ikke er gøy, men når ungen er lagt, ballongene sprukket, maten og evt. oppvasken ryddet vekk så kan roen virkelig senke seg, nesten som på julaften :-P Glede gruer meg litt til vår kommende 3årsdag her i huset i slutten av januar, har termin med tvillingene 2. mars så kommer nok til å være rimelig svær da ja.. Har bedt besteforeldrene belage seg på pynting vasking baking og diverse andre forefallende ting, håper bare at jeg fortsatt har tvillingene innabords til over bursdagen... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...