Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Har det KLIKKA helt for dere her inne eller? Ser dere ikke hvor SYKT det er å bruke nærmere 24 000 på sånne ting? Jeg er helt satt ut, hvordan greier man å bruke 24 000 på det? Er det rart det er mye merkepress, det er jo snakk om småunger her. Herregud!! Skjerp dere!! Og du som skrev innlegget, jeg ser du blir sur pga at kontantstøtta skal kortes ned, jeg liker ikke det jeg heller, men når du greier å bruke 24 000 på disse tingene så tror jeg egentlig ikke du kommer til å lide noen nød uten ks!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/140724144
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Ja, det er noen som hever standaren.. Her bruker vi maks fem tusen, det er alle julegaver til alle, inkludert mannen og meg (til hverandre) Det får faen meg holde.
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 skal ikke si noe, for bruker det samme selv. men vi syns vell at vi har råd til det da kanskje? Er langt fra rike, men klær til barna og gaver og slikt det sparer jeg ikke på. dropper heller å dra på byen om det skulle være nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Hehe, julegavene var jo totalt inkl. familie generellt...
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 bruker jo ikke 25000 i måneden da...herregud. det er snakk om en ÅRSTID...med mange dyre varme klær og en stor familie som vi liker å gi fine gaver til. tipper mange bruker LANGT mere enn dette...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 Iår får våre barn masse i "julegave". Vi har skal kjøpe seng til begge to med skikkelig madrass, vet ikke helt hvor mye det koster men kanskje 5000 per stk? De får også dyne og pute, vet ikke prisen på dette heller. Så får de ett lekestativ til 3000 kroner. I penger høres jo dette mye ut (rundt 15000?!?), men det er jo faktisk ting de trenger og som andre kanskje får utenom. Syntes summen på julegaver egentlig ikke sier så mye om det er egne barn, heller hva man gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå