Gå til innhold

Nå blei jeg nysgjerrig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa fortalte meg nettopp at en gutt/mann hadde ringt han på mobilen 03 i går natt og spurt høflig etter meg(fornavn og etternavn)...!

Jeg har ikke bodd hjemme på 10 år og ikke skjønner jeg hvem det skulle være som ville ha tak i meg =P Merkelig. Navnet mitt er ikke veldig vanlig, er 1 annet treff i telefonkatalogen på samme navn...må jo bare regne med at det var hu han skulle ha tak i =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men står det oppført i katalogen at du bor på dine foreldres adresse da?

Skrevet

Nei, gjør jo ikke det =P

Skrevet

Jeg er den eneste med akkurat det samme navnet som meg i hele Norge. I tillegg har jeg en tremening (eller om det er kusinen til pappa) som het det samme før hun giftet seg. Jeg opplevde at noen ringte meg for å høre om jeg var riktig person til et klassejubileum, men fikk beskjed om at jeg hadde feil dialekt, så det var nok ikke meg han skulle ha tak i. Jeg har aldri truffet denne tremeningen min, men jeg er helt sikker på at hun ikke har dialekt fra Vestlandet som han etterlyste, så noen som ringer er bare rare. Kanskje det var sånn med han som ringte og spurte etter deg også? :-)

Skrevet

Ja, uansett er det jo en merkelig tid å ringe på om man ikke er på fylla, noe pappa ikke trudde han var, hehe!

Skrevet

Har ikke din far nummeret da??Da kan jo du ringe opp igjen :-)

Skrevet

Var skjult nummer...!

Skrevet

Da må det jo være noen som vet hva din far heter, eller har tlf nr ditt fra før!

Spennende=)

Skrevet

Men han ringte jo på mobilen til pappa, pappa har hatt det nummeret for ever, men da jeg bodde hjemme hadde jeg eget nummer på rommet mitt(!)...og ikke kjenner jeg så utrolig mange mennesker heller og ingen ekser å skryte av eller noe sånt =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...