Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 skjønner meg virkelig ikke på alle dere som er så imot ks. Er det virkelig så gale at folk som har lyst å tilbringe de første årene hjemme med barna får mulighet til dette??? Jeg selv er kjempe glad for denne muligheten.Hva skal man med barn hvis man ikke kan ta seg tid til å være sammen med dem??
Gjest Tale30 Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg syns det er supert at noen foreldre har mulighet til, og ønske om å være hjemme med barna sine utover permisjonen på ett år. Men reagerer på spørsmålet om hva man skal med barn dersom man ikke tar seg tid til å være sammen med dem. Barn fødes for at menneskeheten skal føres videre, og man gir som mor og far et barn muligheten til å bli født og til å skape seg et eget liv. Barn som har foreldre som må jobbe får også fine liv, det viktigste er at man må prioritere barna utenom den tiden man jobber. Hadde bare de som kunne være hjemme med barn født barn, ville den norske befolkningen være på synkende grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå