Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hehe håååper ikke jeg er den eneste! Gleder meg så utrolig masse til jul altså, er egentlig ikke så lenge til heller da Er det andre som gleder seg? Satt å bladde gjennom musikk på pcen og så så mange fine julesanger der, måtte bare høre noen, fikk meg skikkelig glad Synd snøen kommer så seint her i øst norge da. Har bodd Nordpå før, og er vant til vinter i oktober/november liksom Første året mitt østpå da
lure Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 du er ikke alene nei. Her planlegger vi årets hjemmelagede gaver allerede. Handlelisten er klar hehe
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Neida, du er ikke den eneste Glede meg også til jul, selv om det er en stund til.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Jeg gleder meg veldig. De siste årene har jula vært litt kjedelig men nå har jeg fått en sønn som er 11 mnd på julaften og tror det blir gøy. Så jula blir mer spesiell i år.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Jeg gleder meg også til jul! Har begynt å skrive lister med hva jeg skal kjøpe i gaver og greier. Blir knallgøy med jul og bebis, tror jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Åh så hyggelig å høre at det er fler Tenkte meg jo nesten det. Man bør jo være litt forberedt, så ikke alt plutselig bare kommer som et rush. Sitter å funderer litt på hva jeg skal kjøpe i julegaver og sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå