Gå til innhold

Dagene består stort sett bare i suting (16 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli rimelig lei nå. Junior suter og klager så og si hele dagen. Han er ikke fornøyd med noe som helst. Uansett hva jeg gjør for han så er det grining, fra han står opp om morgenen (og det er TIDLIG) til han legger seg om kvelden. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å overhøre han (så lenge jeg vet det ikke er noe galt med han....mistenker han for bare å skulle ha viljen sin), men det fungerer ikke. Noen som har råd, som har vært igjennom det samme? Er trebarnsmor, men de to første var overhodet ikke sånn så dette er nytt og ukjent for meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jauda! Minsten begynte med det når han ble 16 mnd og det holdt på en goood stund. Han ble nettopp 2 år, og det har såvidt begynt å avta.. tror det har noe med manglende muligheter til å utrykke seg og gjøre, hvertfall her hos oss.

Eldstejenta sutra fra ho klarte å utrykke seg, og gjør det enda (5 år på mandag), så jeg er sånn sett ganske så vant til det... hehe :)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

trass trass trass :)

det eller 2 aarsjeksler .. Det gaar over! Vaer sterkt

Skrevet

Masse positiv oppmerksomhet hjelper hos oss. Overser heller dårlig oppførsel og sutring. Blir vel ikke alltid god tid til minstemann når de andre også krever sitt? Skjønner det ikke er lett. Og unger er jo forskjellige. Blir nok bedre når han blir eldre og får til å uttrykke seg og forstå dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...