gilgi Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hva skal jeg skrive til en som gutt som fyller 18 år. Tenkte liksom å skrive fortelling, men er jo ikke noe flink til hverken tenke eller pennen. Kom med forslag da jenter og gutter:)
gilgi Skrevet 26. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2009 Ingen som har gode forslag altså
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg forstod ikke helt spørsmålet=/ Hvilken type fortelling tenkte du på? Er det på et bursdagskort, eller et brev?
gilgi Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Ja, tenkte kanskje jeg skulle skrive ned noen gode ord i fortellingsform på et stort kort. Gutten blir 18 år og er alletiders. Formen min er ikke helt topp omdagen, klarer liksom ikke å begynne engang. Kom gjerne med forslag trenger jo ikke være en fortelling.
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Er det din sønn, nevø eller en du bare kjenner?
gilgi Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Det er nevøen min som jeg er veldig glad i skjønner du. Jeg skulle så gjerne ha sagt hvor glad jeg er i han skrevet ned i det kortet, men jammen meg er det ikke lett her jeg sitter høygravid med masse vonde kynnere altså
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 I 1991 ble det født en staut liten kar på *Oppland* Tenk så heldig at vi fikk bli kjent med han! I årene som kom fikk vi se ham vokse seg stor og sterk, og ikke minst selvstendig. Ja, jeg husker godt den gang da *....................................* (han lærte å gå, sykle, krabbe, begynte på skolen etc) Etterhvert som han ble eldre ble det mer og mer klart for oss hvor spesiell denne karen var, og hvor mye han betydde for oss! Nå blir han voksen, og er ikke lenger en staut liten kar... I dag er han en flott MANN, en mann som vi er veldig glade i, og som vi håper vi får fortsatt ta del i livet til! Og denne mannen er kameraten din Hallvard! Hehe, neida, uff... Ikke så kreativ i dag jeg heller=/
gilgi Skrevet 26. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2009 Tusen takk tommage, kan i det minste begynne å skrive noe iallfall. Du var jammen meg mer kreativ enn meg. Kom gjerne med flere forslag, er bare glad til jenter og gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå