Gå til innhold

Begynner jeg å bli innbilsk, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er ikke av den sorten som syns at jeg selv er pen,er vel heller stikk motsatt egentlig.. ihvertfall nå når jeg veier godt over gjennomsnittet. Har begynt på skole nå, og i begynnelsen av studiet så hadde vi en sånn øving i grupper for å bli kjent med hverandre. jeg sa en fleipete kommentar til en av guttene der-som han reagerte på og jeg så at han rødma hehe;P Ca ei uke etter det..kanskje 2 så begynte jeg å legge merke til at han ser på meg..ser jeg på han tilbake så snur han seg bort.

Altså,man legger jo merke til at folk ser på èn,gjør man ikke? Kanskje jeg begynner å bli innbilsk? Jeg prøver å ikke se på han,for kanskje det er bare noe jeg innbiller meg..og jeg skal ihvertfall ikke ha det på meg at jeg sitter å glaner hehe;P han sier ikke så mye til meg, ikke det at jeg prater noe særlig med han..tror man kan kalle det prestasjonsangst fra min side? Hmmm..

Anyway, så er han liksom alltid der jeg er,slakker ned farten for å ta følge (er andre der og ikke bare meg altså). Jeg er eldre enn han, og kan liksom ikke forstå hva han kan "se" i meg:/ Føler meg bare dum,om det er jeg som misforstår ALT.. Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pkt 1: er du på jakt etter en mann?

Nei: overse ham.

Ja: Du er litt interessert? Smigret, naturligvis? Arranger en runde på pub der du tilfeldigvis arrangerer det slik at han kan være med. Sånn: "Du, vi skal ha noe greier der og der, kan du ikke bare bli med du også? Det hadde jo vert hyggelig."

Skrevet

Ta det som et kompliment og nyt det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...