Lillegull2008&2010 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Strekker de seg litt eller krymper de etter vask og bruk? Kjøpte bl.a en body der idag, men synes ikke han har så veldig mye å gå på og håååper jo at han kan bruke den hele sesongen. Vinteren har jo ikke begynt engang. Blir aldri enig med meg selv når jeg står i butikker å skal handle klær til gutten for jeg tror bestandig det ser så veldig smått ut, men hun i butikken mente 86/92 skulle holde godt til en på 19 mnd og bruker 92 i andre klær. jeg er usikker når vi kom hjem.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Min erfaring er at de holder seg godt i vask. Det avhenger jo selvfølgelig at du vasker klærne etter anvisningen. Jeg syns at de er ganske store i strørrelsene egentlig, men det varierer kanskje....
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg synes de holder seg bra i vask, om du følger bruksanvisningen. Jeg vasker dem på kald ullvask i maskin, og det fungerer utmerket. Men er nok fare for at de krymper om man vasker det varmere. Apropo de bodyene, jeg synes de er en anelse små i størelsene. Var de første plaggene i ny str som både ble tatt i bruk og lagt bort igjen. Ribbestrikk buksene er derimot store i str. Klærne i ribbestrikk har forøvrig en lendens til å utvide seg litt, synes de mister litt av elastiteten som ligger i dette mønsteret. (men går sikkert bedre om man strekker dem i fasong når de er våte, det har ikke jeg vært så flink å gjøre) På tross av dette elsker jeg disse buksene og kommer til å kjøpe nye i større str når gutten vokser ut av de han har. Og så spares de selvsagt til nestemann
Gjest Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Jeg opplevde faktisk at både body og bukse var stor i str ifh andre klær hun har i samme str. Vi kan faktisk bruke klærne fra forrige sesong i år også! Ende jeg trodde jeg kjøpte de i akkurat str..... Lett å bli lurt av stripene kanskje? Jeg er forresten veldig skuffet over kvaliteten. Særlig på bodyen. Det ble hull rundt knappene i skrittet etter bare et par bruk. Slitasje av å åpne/lukke dem tror jeg. Buksen legger seg veldig tungt nede med bena. Enda den ikke er noe for stor nå. Trodde det skjedde i fjor fordi den var så mye for langt, men.... I år er ikke det grunnen nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå