Gå til innhold

Nøstebarn klær


Anbefalte innlegg

Skrevet

Strekker de seg litt eller krymper de etter vask og bruk?

Kjøpte bl.a en body der idag, men synes ikke han har så veldig mye å gå på og håååper jo at han kan bruke den hele sesongen. Vinteren har jo ikke begynt engang. Blir aldri enig med meg selv når jeg står i butikker å skal handle klær til gutten for jeg tror bestandig det ser så veldig smått ut, men hun i butikken mente 86/92 skulle holde godt til en på 19 mnd og bruker 92 i andre klær. jeg er usikker når vi kom hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de holder seg godt i vask. Det avhenger jo selvfølgelig at du vasker klærne etter anvisningen. Jeg syns at de er ganske store i strørrelsene egentlig, men det varierer kanskje....

Skrevet

Jeg synes de holder seg bra i vask, om du følger bruksanvisningen. Jeg vasker dem på kald ullvask i maskin, og det fungerer utmerket. Men er nok fare for at de krymper om man vasker det varmere.

Apropo de bodyene, jeg synes de er en anelse små i størelsene. Var de første plaggene i ny str som både ble tatt i bruk og lagt bort igjen. Ribbestrikk buksene er derimot store i str. Klærne i ribbestrikk har forøvrig en lendens til å utvide seg litt, synes de mister litt av elastiteten som ligger i dette mønsteret. (men går sikkert bedre om man strekker dem i fasong når de er våte, det har ikke jeg vært så flink å gjøre) På tross av dette elsker jeg disse buksene og kommer til å kjøpe nye i større str når gutten vokser ut av de han har. Og så spares de selvsagt til nestemann :)

Skrevet

Jeg opplevde faktisk at både body og bukse var stor i str ifh andre klær hun har i samme str.

Vi kan faktisk bruke klærne fra forrige sesong i år også! Ende jeg trodde jeg kjøpte de i akkurat str.....

Lett å bli lurt av stripene kanskje?

 

Jeg er forresten veldig skuffet over kvaliteten. Særlig på bodyen. Det ble hull rundt knappene i skrittet etter bare et par bruk. Slitasje av å åpne/lukke dem tror jeg. Buksen legger seg veldig tungt nede med bena. Enda den ikke er noe for stor nå. Trodde det skjedde i fjor fordi den var så mye for langt, men.... I år er ikke det grunnen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...