Gå til innhold

Forberedelse til keisersnitt :-S Gjør det vondt å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sette klyster?? har fått med meg en gigantisk flaske hjem...og alt skal inn.... hjelp! og i tillegg....gjør det vondt å sette inn kateter?? har jo satt det ved forrige fødsel, men da skjedde det så mye galt at jeg husker ikke hva som gjorde vondt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke klyster gjør direkte vondt, det er kanskje ikke spesielt behagelig, men det er ganske fort overstått. Man får jo en skikkelig trang til å gå på do...

Kateter vil jeg sette i samme kategori, ikke vondt, men langt fra godt :) Kan gi litt stikkende følelse.

Skrevet

Jeg må også muligens ta keisersnitt, fant ut i går at babyen ligger i tverrleie. Skal tilbake på torsdag og prøve å få snudd han med hodet ned, men hvis det ikke går blir det keisersnitt. Har søkt litt om temaet, og fant en fin og veldig informativ side som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. Jeg syntes hvertfall denne var veldig nyttig og fin :)

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Fodselen/Keisersnitt/Hvordan-skjer-keisersnittet/

Skrevet

Åh, den hersens siden her hvor det ikke går ann å legge inn linker!! LITT irriterende!! Ta bort oppholdet på slutten i ordet "keisersnittet" så funker den.

Skrevet

he he ;-) ja jeg skjønte det. Takk for linken, har vært inne og lest. Det stemmer jo ihvertfall bra med de de har sagt på den foreberedende samtalen. Godt å ha litt oversikt over hva som sal skje...

Lykke til :-)

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Neida, klysteret gjør ikke vondt. Jeg syns bare det var vanskelig å sette klyster og forsto ikke helt hvorfor jeg skulle gjøre det :-p Så jeg tror ikke jeg gjorde det helt ordentlig (brukte ikke hele flasken) men vondt var det ikke.. Bare litt unødvendig siden jeg gikk på do 2.5 time etter keisersnittet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...