Gå til innhold

Tips til få bort svidd bunn i kjele??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrubbsvamp og Zalo, eller helst sunlight-såpe.

Jeg har en sånn stålskrubb som jeg bruker til dette. Og da bruker jeg Sunlight-såpen(barren, ikke den flytende typen).

Skrevet

salmiakk og zalo! la det stå i en time eller to, så preller det av lett som ingenting

Skrevet

sett i vann med bakepulver og litt zalo over natta, da pleier det å gå bort veldig enkelt uten masse skrubbing

Skrevet

SUKKERBITER!!!

Best er det med slike sukkerbiter som ikke løses opp så fort, men det går fint med vanlige sukkerbiter også, bare at da må man bruke mange flere.

Ta bort så mye du får til med vanlig oppvaskost el, og ta resten med sukkerbiter..

Lykke til

Skrevet

Dekk bunnen med mye maskinoppvaskmiddel og litt vann natten over. Funker alltid :)

Skrevet

Kok opp vann og bakepulver, så løsner det med en gang. Bare pass så du ikke tørrkoker, DA sitter dritten fast da. (Erfaring.)

Skrevet

Maskinoppvaskmiddel og vann i noen timer - vips så løsner det-

Skrevet

Dekk bunnen av pannan med coca cola og kok det opp..Vips, så kan du bare vaske det vekk..

Skrevet

Dekk bunnen med et par cm vann og ha i OMO vaskepulver. La stå en times tid. Mulig det går fortere. Helt sinnsykt. Bruker dette bla. for å fjerne kaffeflekker fra termoskopper.

Eller hva med stålull?

Skrevet

Jif skrubb og stålull. Null problem! :) Hell i, skrubb, skyll, ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...