ninjo skal bli storebror Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Er i dag 36 uker og kjenner ett utolig kraftig nedpress. Kjennes ut som om hode kommer ut og til tider kjennes det ut som knivstikk.. Hva er dette?!?!?!?!
Kongeørna Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Ring føden! Vil tro at det er et festet barnehode i bekkenet ditt, det gir vanligvis både stikking og nedpress. Men når du skriver kraftig nedpress, og redd, da ville jeg ha ringt, var jeg deg!
*1+1=2 små* Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 stikkinga er vel modning vil jeg tro...hvis du er REDD så ring ALLTId til føden! Mest sannsynlig er det ingen fare, men en redd gravid er ikke bra for baby heller=) Og det er ikke så ille farlig HVIS ungen bestemmer seg for å komme nå=)
ninjo skal bli storebror Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Redd er pga STOR fødselsangst. Skal til ny samtale på sykehuset om en uke anngående keisersnitt.. Men dette er jo bare grusomt. Knivstikking i underlivet med en aktiv 3 åring løpende rundt. Kjenner jeg har lyst til å sette meg ned å grine. Har hvert utrolig aktiv i dag og dette kom da jeg hadde prøvd å ta en ettermiddagslur...
therese_23 Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 har hatt det samme jeg også siste uken...er 36.3 uker...det er nokk bare det at du har stressa å tatt i litt for mye...måtte selv legge meg i går for jeg klarte ikke stå oppreist å trodde faktisk babyen var på vei etter smertene å bedømme,men det gikk bedre etter jeg var rolig noen timer. har ei jente på 3,5 selv å vet at det ikke er bare bare,men du må bare forklare det for største mann at du må sitte å leke i stede for å springe rundt lykke til uansett
ninjo skal bli storebror Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Takk for svar.. Får bare ta det rolig å se om det går over.. Men unner ingen dette, for dette er jammen ikke godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå