Gå til innhold

Trenger deres råd og hjelp jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre dagene har en mann ringt meg. Og i går sendte han en melding der han spurte om vi skulle bli sammen!!!! (!!?!?!?!)

Jeg vet at han er myyyye eldre enn meg, jeg er 24, han er vel sikkert 40, og har kone og barn.

Æsj jeg synes dette er så ekkelt!! Hva hadde dere gjort? Ignorert...? Sendt han en sur melding....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal gi han klar beskjed om at du vet han er gift og har barn, og at han bør bruke kreftene sine på det forholdet han allerede har!

Skrevet

ææææææææsj.. Såå ekkelt.

Skrevet

Ignorert er nok det beste.. han høres ut som han har et par skruer som ikke er helt festet.

Skrevet

Ja, det er jo det jeg tenker selv. Det virker ikke helt normalt......

Til opplysning, så er jeg gravid i 9 måned med min kjære samboer.....!!!!

Djeez.. noen er jo heeelt på jordet!

Skrevet

Åh.. hvafaan.. Gamle griser as. Ekleste sort!! Hva skjer med middelaldrende menn med koner og barn, som tror de har sjans på 20-åringer a? æsj..

Skrevet

Du sender han melding med følgende innhold: Dine meldinger er mottat og lagret. Ved flere henvendelser av lik karakter, går det kopier til din kone, samt politiet, sammen med anmeldelse for sjikanering. Skjønner?!

Skrevet

Jeg hadde latt være å svare, tar han ikke hintet så hadde jeg sendt en melding om at jeg ikke var interessert i kontakt. Sakt at han har kone og barn og burde ta seg sammen, slutta han ikke mase hadde jeg trua med å gi beksjed til kona.

Skrevet

Blir veldig frista av 18.30 sitt forslag her..

Skal se om han tar kontakt flere ganger, da gjør jeg det!!! Kan ikke drive på sånn vel..

Det verste er at jeg nesten blir litt redd, for jeg tenker at han neppe kan være helt riktig rett om man driver på sånn..

Skrevet

Jeg vet av erfaring at en slik melding funker.

Hilsen anonym 18:30

Skrevet

Hva om du forteller det til samboeren din som du venter barn med. Så kan han ta problemene for deg.

Skrevet

18.30 Lot du han holde på lenge før du sendte den?

Skrevet

Ja jeg skal gjøre det.

Æsj, jeg føler meg nesten litt flau.. Litt "støtt" på en måte.

Skrevet

Nei, jeg sendte ham melding etter at jeg hadde mottat melding nr to fra ham, fordi jeg da skjønte at dette ikke var noen som hadde sendt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...