Mamma til snart 2 søte små Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg fikk Tamiflu pga influensasymptomer på legevakten.Hos legen min dagen etter spurte han om jeg hadde fått Tamiflu. Ingen av disse legene som nevnte at dette ikke var bra for fosteret?Men har lest her inne at Tamiflu ikke bør tas av gravide...Det skremmer meg litt. På www.pandemi.no står det ikke noe om at Tamiflu er farlig for gravide med influensasympt. Her anbefales det at vi skal ta dem...Vet iallefall at jeg skal ringe legen min på mandag og få en sjekk på at alt er bra.Har hatt en skikkelig tøff runde med influensa,og det er ikke alltid så bra for fosteret ,vel.Uff...Lurte på om det var andre her med Tamiflu erfaringer:)
*FrøkenFryd* Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg var hos legen i går med svineinfluensasymptomer, og fikk utskrevet Tamiflu. Jeg spurte legen om det er farlig for gravide, men fikk som svar at det ikke er bevist at det er skadelig for fosteret, både av norske og utenlandske helsemyndigheter. Venter på svar på prøvene jeg tok i går, men tar Tamiflu i mens, og håper formen blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå