Gå til innhold

Fy så vondt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så vondt i korsryggen og ned over låra!!! Det verker så mye:(

Skulle ønske lillepia bare hadde ville kommet ut nå, for jeg greier snart ikke mer vondter! Har 16 dager igjen til termin.. så jeg må vel bare smøre meg med talmodighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff:-( kjenner til de vondtene og tankegangen. er så drittlei masse vondter uansett hva jeg gjør... vondt å kle på seg, gå, sitte, stå.... alt virker bare umulig... så må man bare gjøre det uansett.

har 14 dager igjen idag... klarer ikke å smøre meg med talmodighet kjenner jeg... er bare så lei:-(

Skrevet

Ville prata med jordmor om det. Når smerten går ned over lårene kan det være at isjasj-nerven klemmes. Jeg har plagdes med den før, og da er det korsryggen og lårene som verker.

Jeg ville bedt om å få prate med en fysioterapaut eller iallefall ftått råd om hvordan du kan strekke ut eller noe slikt. Isjasjen er vond!

Lykke til:) Snart er du jo mamma! :D

Skrevet

Henger meg på her, ALT er bare vondt å gjør... Har 44 dager igjen jeg, så her MÅ jeg bare smøre på med tålmodighet!!! ;p

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Huff...ja det er veeeldig overveldende trasig når vi står midt oppe i vondtene. Er ikke så mye som funker som trøst da...:( Selv har jeg hatt snart 9mnd med smerter. Jeg er så sliten av å ha vondt. Og nå på slutten er jo smertene så intense og psyken min begynner å bli veldig slitt. Har holdt motet oppe ganske lenge. Fødte begge mine barn i uktralydens uke 38 og var psykisk innstilt på at det kom til å skje denne gangen også. Men å hatt fødselforberedene dritvondt i 2 uker, ser det ikke ut som det skjer noe med det første her, selv om jeg er godt ut i 39 nå...spyr snart:(

Skrevet

når jeg begynner å få rier så kommer alltid smertene i låra og hoftene!! Det er helt sykt vondt! det er nesten verre enn smertene jeg får i magen.

Så det minner meg ganske mye om det liksom, men jeg har jo ikke noen rier her jeg sitter :P!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...